ابراهیم‌زاده: روی مشکل گلزنی‌مان کار کردیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

سرمربی تیم پیکان می‌گوید در هفته گذشته روی مشکل گلزنی‌مان کار کردیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: من ابتدا ولادت امام رضا (ع) خدمت مسلمانان جهان مخصوصا ایرانی‌های عزیز تبریک می‌گویم. البته نباید پیروزی‌هایی که در چند روز گذشته والیبالیست‌ها به دست آوردند را نادیده بگیریم. من این پیروزی را هم خدمت مردم ایران تبریک می‌گویم.


وی افزود: ما فردا مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوب و زیبا بازی می‌کند. این نشان داده در بیرون از خانه هم فوتبال هجومی ارائه می‌دهد. ما با فولاد در یک نقطه مشترک هستیم آن هم این است که پنالتی فولاد به گل تبدیل نمی‌شود و برای ما پنالتی نمی‌گیرند. البته بازیکنان ما باانگیزه کار می‌کنند و سعی می‌کنند نتایج خوبی را بگیرند.


وی در ادامه به مشکل گلزنی تیمش اشاره کرد و گفت:‌در هفته گذشته روی این مشکل کار کردیم و بر این باور هستیم که می‌توانیم این مشکل را حل کنیم. چندین بار در مصاحبه‌هایم گفته‌ام پیکان تازه به لیگ برتر آمده و استرس اینکه مبادا به لیگ یک سقوط کنند همیشه روی بازیکنان وجود دارد. البته بازیکنان ما نیاز به هماهنگی دارند و به همین دلیل است که روند خوبی را در بازی‌های گذشته نداشتیم.


وی ادامه داد: خیلی از تیم‌ها مانند استقلال و سپاهان تغییرات کمتری را داشته‌اند اما ما سعی می‌کنیم با تغییراتی که در زمین می‌دهیم، روند بهتری را طی کنیم.


ابراهیم‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.


انتهای پیام