اسکوچیچ: با آمادگی کامل به مصاف پیکان می‌رویم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوبتال خوزستان گفت: امیدوارم فردا مقابل پیکان سه امتیاز را به مردم خوزستان هدیه کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: امیدوارم که بازی فردا را خوب شروع کنیم تا سه امتیاز را بگیریم تا در جمع مدعیان باقی بمانیم و امیدواریم بازیکنان بازی فردا را جدی بگیرند.


وی درباره تیم پیکان هم گفت: مانند هر بازی دیگر نقاط ضعف و قوت تیم حریف را آنالیز می‌کنیم ما این کار انجام می‌دهیم تا با آمادگی کامل به مصاف پیکان برویم.


اسکوچیچ در خصوص بازیکنان مصدوم و محرومش در این بازی اظهار داشت: بازیکن آسیب دیده ما بختیار رحمانی است، اما آرش افشین هنوز شرایط ایده‌آل را به دست نیاورده است.


وی افزود: با توجه به اینکه در پنج بازی اخیر بازی‌هایی را انجام دادیم و دو مساوی هم گرفتیم اما چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود و امیدوارم فردا پیروزی را به مردم خوزستان اهداء کنیم.


سرمربی فولاد در مورد اینکه خط حمله پیکان تاکنون نتوانسته گلی به ثمر برساند و آیا از این موضوع ترسی ندارد که در این هفته این تیم بتواند در امر گلزنی موفق ظاهر شود، گفت: هر بازی برای ما چالش جدیدی است و به این مسئله کار نداریم که تیم حریف در گذشته چه بازی‌هایی انجام داده، اینکه آیا توانسته به برتری برسد یا شکست خورده است. ما خود را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم و امیدوارم که موفق ظاهر شویم.


اسکوچیچ در مورد اینکه بازیکنان این تیم در دیدار هفته گذشته دو بار نتوانستند در ضربات پنالتی موفق ظاهر شوند و آیا اینکه این موضوع برای تیمش که در گذشته هم وجود داشته نگران‌کننده نیست، تأکید کرد: به هر حال ضربات پنالتی یک نوع شخصیت خاصی می‌خواهد، کسی که پشت این ضربه می‌ایستد باید از لحاظ روحی و روانی وضعیت کاملی داشته باشد. من به گذشته تیم نگاه نمی‌کنم، چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم روی این نقیصه کار کنیم، یک مورد هم با شوخی اعلام می‌کنم که شاید هفته گذشته دروازه برای بازیکنان ما کوچک‌تر بود.


انتهای پیام/آ