منصوریان: ممکن است پیکان انتحاری بازی کند

ساعت 01:01 پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از ابتدای لیگ با قانون سقف قرارداد مشکل داشتم و تا پایان لیگ هم به آن اعتراض می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و پیکان در خصوص این بازی گفت: بازی ما سخت‌تر از بازی با سپاهان خواهد بود چرا که در بدترین زمان به پیکان رسیدیم و این بازی برای ما دو روی سکه دارد چرا که پیکان در انتهای جدول است و همین موضوع برای ما خطرناک خواهد بود چون آنها بخش اعظمی از امتیازاتشان را از دست داد‌ه‌اند و ممکن است مقابل ما انتحاری و بدون ریسک بازی کنند.


وی ادامه داد: البته ما هر دو جنبه این بازی را در نظر می‌گیریم و آماده هستیم که مقابل این تیم بازی کنیم اما خود ما هم حرکت سینوسی داشتیم که آن هم به دلیل جوانی تیم ماست چرا که فکر می‌کنم ما جزو سه تیم جوان لیگ هستیم که البته این اتفاق، اتفاق خوبی است.


وی خاطرنشان کرد: اولویت ما برای بازی فردا مسائل روحی - روانی است و موضوع دوم هم بحث مسائل تاکتیکی است که طبق روال و برحسب شرایط تیمی که با آن بازی داریم تمرین می‌کنیم اما مهمترین مسئله مسائل فنی و روحی روانی است که ما به دنبال ساختار ایده‌آلی هستیم و فکر می‌کنم پتانسیل این را داریم که جایگاهمان بهتر شود. تا اینجا هم اشتباهات فردی باعث شده تا بهتر از اینی که باید باشیم نشویم.


منصوریان اظهار داشت: موضوع دیگر بحث شانس است که آن روی سکه به حساب می‌آید همانطور که ما در بازی با سایپا از شانس‌مان استفاده نکردیم اما امیدوارم در بازی با پیکان انسجام و همدلی‌ای که داشتیم را ادامه دهیم تا با وحدت تاکتیکی و کارهای عملیاتی از این بازی سربلند خارج شویم.


منصوریان در ادامه تصریح کرد: شما به جایگاه تیم‌های دیگر نگاه کنید اما برای بازی فردا ما به دلیل اینکه میزبان هستیم باید جلوی حرکت سینوسی را بگیریم هرچند که میزبانی برای تیمی مثل ما که هوادار ندارد معنی ندارد اما امیدوارم مقابل پیکان روز خوبی داشته باشیم.


وی درباره اینکه نفت می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا اینکه نگاهی به این جایگاه ندارند گفت: شما به عملکرد مالی تیم‌های مدعی و ما نگاه کنید چرا که ما از این لحاظ قواره قهرمانی نداریم و زمانی این موضوع می‌تواند عملیاتی شود که به انسجام تاکتیکی برسیم و به همین دلیل ما الان نگاهی به صدر جدول نمی‌کنیم اما فوتبالی خوب و بانتیجه ارائه می‌دهیم هرچند که نتیجه برای من به هر قیمتی اهمیت ندارد اما امنیت شغلی من هم به نتیجه وصل است و دوست دارم تیمم را به تیم امیدی که در بهمن‌ماه داشتم برسانم.


وی ادامه داد: تیم‌های دیگر بین 15 تا 21 میلیارد تومان هزینه کردند و خیلی راحت سقف قرارداد را دور زدند و قرارداد 3 میلیاردی یک بازیکن را یک میلیارد تومان اعلام کردند و دو میلیارد باقیمانده را با موارد دیگری مثل حق بازی برای هر دیدار و مسائلی از این دست پر کردند که همان مبلغ 3 میلیارد تومان می‌شود و من به قانون ثبت قرارداد اعتراض داشتم و تا روز آخر مسابقات هم به این موضوع اعتراض می‌کنم چرا که لیگ برتر باید بدون سقف قرارداد باشد. زمانی این موضوع خوب است که هزینه‌ها شخصی تامین شود اما وقتی همه تیم‌ها به صورت دولتی حمایت می‌شوند ما هم باید به اندازه همان تیم‌ها هزینه کنیم اما اصول‌مان این است که در نفت بازیکن بسازیم و تیم‌های پولدار آنها را بخرند که البته در همه جای دنیا همینگونه است و ما جزو تیم‌های سازنده فوتبال به حساب می‌آییم.


منصوریان درباره اینکه آیا به تیم امید بازیکن می‌دهد یا نه افزود: 4 سال در تیم امید بودم و می‌دانم این دغدغه‌ها به راحتی حل نمی‌شود و زمانی این دغدغه‌ها حل خواهد شد که تیم امید را در تقویم فوتبال بگنجانیم اما موضوع من یک بحث شخصی است چرا که نگاه ویژه‌ای به پرچم جمهوری اسلامی ایران دارم و خداوند این لیاقت را به من داد که 50 - 60 بازی به عنوان بازیکن و مربی زیر پرچم ایران بازی کنم که هیچ پرچمی بالاتر از آن نیست. تا جایی که من می‌دانم باشگاه نفت قرار است اگر همه تیم‌ها به تیم امید بازیکن بدهند این کار را انجام بدهد اما باید بگویم سال گذشته نفت تهران در بدترین شرایط بازیکنانش را به تیم امید داد که به خاطر این موضوع از گل‌محمدی تشکر کردم.


در همین حین بابازاده مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت تهران گفت: سال گذشته ما به تیم امید بازیکن دادیم اما از این موضوع ضرر کردیم و امسال سیاست باشگاه ما این است که اگر سایر تیم‌ها به تیم امید بازیکن دادند ما هم این کار را خواهیم کرد.


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا این تیم بازیکن مصدوم یا محروم دارد گفت: باید از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم که مهدی شیری و غلامرضا رضایی را به ما تحویل دادند و در بازی قبل حدود 20 دقیقه از شیری استفاده کردیم و با غلامرضا رضایی هم خرید خوبی بود که با برنامه او را جذب کردیم و تجربه او به کار ما می‌آید البته عزتی کاپیتان ما هم بعد از بازی با پرسپولیس کشیدگی عضله پیدا کرده که فکر می‌کنم بعد از بازی با پیکان او را در اختیار خواهیم داشت.


وی درباره بازیکن محروم هم اظهار داشت: درباره امین حاج‌محمدی از سامان لیگ استعلام کردیم چرا که او یک کارت قرمز و دو کارت زرد دارد و چون من در تیم امید هم تجربه چنین اتفاقی را داشتم چند نفر را مامور گذاشتم تا کارت‌های زرد بازیکنان را بشمارند! اما باید بگویم که همیشه در صحبت‌هایم برای فوتبالیست‌ها آرزوی موفقیت و سلامت دارم چرا که فوتبالیست سالم می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و امیدوارم کاپیتان ما هم به تیم اضافه شود.


انتهای پیام/د

کلید واژه