تاج : ما با بی نظمی در برگزاری مسابقات مخالفیم

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در حاشیه قرعه کشی هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان، صحبتهایی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تاج درباره اهمیت ورزش بانوان اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه ایشان به ورزش بانوان، این بخش از جامعه باید حضور جدی در مسابقات ورزشی داشته باشند. 
تاج در زمینه پخش مسابقات فوتبال بانوان گفت: اگر امکان پخش مسابقات با استفاده از تصویربرداری راه دور باشد، ما این مسابقات را پخش می کنیم، البته این موضوع باید به تایید شورای عالی سیما برسد.
وی افزود : امسال هزینه های ناظرین و داوران  رقابتها بر عهده سازمان لیگ گذاشته شده  که ما سعی داریم در اسرع وقت این هزینه ها را پرداخت کنیم. همچنین ناظران و داوران بازی، باید حتی المقدور از مناطق نزدیک به محل برگزاری مسابقه انتخاب شوند.
تاج در ادامه گفت : ما از زحمات دکتر شجاعی، رئیس کمیته بانوان، در زمینه فوتبال بانوان تشکر می کنیم چرا که ما سیاستهای کمیته بانوان را اجرا می کنیم.
رئیس سازمان لیگ ادامه داد : ما با بی نظمی در برگزاری مسابقات مخالفیم و مسابقات باید سر ساعت مقرر انجام شود و اگر تیمی در مسابقه ای حاضر نشد ما با آن تیم برخورد می کنیم، لیگ 6 تیمی پایدار و منظم، بهتر از لیگ 16 تیمی ناپایدار است.
وی در پایان گفت: ما امسال در لیگ برتر جوانگرایی کرده ایم ، فوتبال بانوان هم باید جوان شود، همچنین باید تیمهای بیشتری در لیگ بانوان حضور پیدا کنند.