ویسی: استقلال تیم بزرگی است

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ استقلال تیم گردن‌کلفتی است و اشتباه کوچک مقابل این تیم منجر به شکست می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران عنوان کرد: بازی فردا برای هر دو تیم مشابه است به این صورت که تیم بازنده حکم مرگ و زندگی ندارد و تیم برنده هم روند خوبی در ادامه لیگ خواهد داشت. تیم ما شرایط خوبی دارد امیدوارم بازی تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم و برای همین امر هم به تهران آمدیم. استقلال تیم بزرگی است و نباید مقابل این تیم اشتباه کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و دست پر بازگردیم.
وی در مورد اینکه تیمش چه تفاوتی نسبت به فصل گذشته کرده و آیا قدرتمندتر شده تأکید کرد: ما بازیکنان باانگیزه و جویای نامی را جذب کرده‌ایم میانگین سنی تیم در فصل گذشته 28.5 بود اما هم‌اکنون 24.2 شده است. روند رو به رشدی داریم و سال گذشته قول دادیم که در لیگ بمانیم و این اتفاق افتاد امسال هم مطمئن باشید جزء تیم‌های بالای جدول خواهیم بود.
سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه آیا این جوانگرایی برایش گران تمام نمی‌شود، تصریح کرد: ما جوان‌های باانگیزه،‌ جویای نام و باهوش جذب کرده‌ایم و با کمک آنها می‌توانیم به هدف خود برسیم باید ببینیم استراتژی باشگاه چیست باشگاهی می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و با تیم‌های حرفه‌ای روبرو شود پس بازیکن حرفه‌ای هم جذب می‌کند ما می‌خواهیم در ایران بازی کنیم و با توجه به نیازمان بازیکن جذب کرده‌ایم نمونه یکی از تیم‌های بزرگی که در لیگ وجود دارد همین استقلال است که تیم گردن‌کلفتی است اما ما هم جویای نام هستیم و امیدوارم شرایط بازی فردا مناسب باشد.
وی در مورد اینکه آیا در تیمش بازیکنی وجود دارد که کارت جعلی معافیت گرفته باشد، گفت: بله ما دو بازیکن به نام‌های ابراهیم صادقی و حسن معاوی داریم که محروم هستند و نمی‌توانند بازی کنند محروم و مصدوم دیگری نداریم و ان‌شاءالله بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.
ویسی در خصوص هواداران استقلال خاطرنشان کرد: استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان همواره هواداران خود را دارند با توجه به اینکه استقلال در دیدار اول به پیروزی رسیده هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا با برد دوم تیم‌شان را بدرقه کنند اما ما هم با انگیزه و جوان هستیم نباید اشتباهی انجام دهیم. اشتباه کوچک منجر به اشتباه بزرگی می‌شود که تبعات آن شکست خواهد بود.
وی در خصوص اینکه کارت معافیت بازیکنانش چگونه دریافت شده، گفت: من در مورد چگونگی دریافت کارت چیزی نمی دانم فقط متوجه شدم که نمی‌توانند بازی کنند.
در ادامه کنفرانس، بین خبرنگاران و عبدالله ویسی بحثی در خصوص دریافت کارت معافی و محرومیت بازیکنان صورت گرفت سرمربی استقلال خوزستان در این زمینه تصریح کرد: من رادیو ورزش زیاد گوش می‌دهم مردم مختلفی در این رادیو صحبت می‌کنند و اعلام می‌کنند که باید با بازیکنان برخورد شود اما من نکته‌ای می‌خواهم بگویم بازیکنان هم انسان هستند اگر به شما جایی سردبیری پیشنهاد شد آن را نمی‌پذیرید باید با کسانی که این کار را کردند برخورد شود نه اینکه بازیکن را تهدید کنند، اذیتش کنند شخصی می‌گفت بازیکن باید 10 سال به خدمت سربازی برود و بیگاری از او بکشند مگر انسان کشته‌اند.
وی در مورد اینکه آیا اقدام به چنین کاری به هر قیمتی مناسب است، تأکید کرد: من موافق نیستم به هر قیمتی صورت بگیرد آنها از راه قانونی این کار را کردند پسر من هم‌اکنون دبیرستانی است اگر بگویند با 20 میلیون پسرم معاف می‌شود من این کار را می‌کنم اگر غیرقانونی بود چگونه آنها پاسپورت گرفتند؟! بازیکن از خدایش است که به سربازی نرود من هم که به سربازی رفتم دائم به دنبال مرخصی بودم همه همین گونه هستند آنهایی که خیلی پول دارند رفتند سربازی‌شان را خریدند وهم‌اکنون در کشور هم نیستند اما کسی خبری از آنها نمی‌گیرد. حالا چون فوتبالیست این کار را کرده می‌خواهند او را دار بزنند. کسانی که این کار را کردند نباید مدارک جعلی می فروختند.
ویسی تصریح کرد: بازیکن هنرمند است و برای کشور زحمت کشیده است همه که پزشک و خبرنگار نمی‌شوند همچنین همه که فوتبالیست نمی‌شوند نباید به خاطر این موضوع اینقدر آنها را له و خورد کرد. پلیس در زمانی من را گرفت و من به او گفتم که عبدالله ویسی هستم و من را رها کرد در حالی که من به او گفتم نباید این کار را می‌کرد شما ببینید دیوید بکهام خلاف انجام داده گواهینامه او را سوراخ کردند باید جلوی افرادی که این کار را کردند گرفته شود.بازیکنان گناهی نکرده‌اند.
وی در مورد اینکه از این مسئله تیم‌های نظامی از جمله تراکتور و ملوان سود می‌گیرند و بازیکنان سرباز را جذب می‌کنند و این موضوع به ضرر سایر تیم‌های می‌شود، گفت:‌ من با این مسئله موافق هستم. مگر می‌شود تراکتورسازی و ملوان فقط بازیکن سرباز بگیرند و در کنار آنها سایر بازیکنان را هم بتوانند جذب کنند. سپاه و ارتش هم بیایند درصدی از تیم ما را بخرند تا به ما بازیکن سرباز بدهند ملوان با سایر تیم‌ها چه فرقی دارد مگر آنها جنگ می‌کنند؟ آنها بازیکن سرباز می‌گیرند ستاره‌های دیگر را هم جذب می‌کنند و تیم قدرتمند می‌بندند چرا این شرایط برای سایر تیم‌ها نیست.
انتهای پیام/