دیدار نفت مسجد سلیمان با پدیده مشهد بدون تماشاگر برگزار می شود

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: دیدار نفت مسجد سلیمان در مقابل پدیده مشهد از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه بهنام محمدی بدون تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، غلامرضا بهروان گفت:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسما به ما اعلام کرده بود که  دیدار تیم نفت مسجد سلیمان در اولین مسابقه این تیم که میزبان است بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: در این رابطه صحبت هایی مبنی بر بخشش این محرومیت مطرح شده بود که این موضوع را از طریق کمیته انضباطی پیگیری کردیم و مشخص شد محرومیت به قوت خود باقی است.
وی افزود: برای رفع محرومیت تماشاگران این تیم، کمیته انضباطی یا استیناف فدراسیون فوتبال باید کتبا به ما این موضوع را اعلام کند، که این موضوع هنوز اعلام نشده و دیدار تیم نفت مسجد سلیمان مقابل پدیده مشهد که فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود کماکان بدون تماشاگر است.
بهروان ادامه داد: ما از هیأت فوتبال استان خوزستان،باشگاه نفت مسجد سلیمان،اداره ورزش و جوانان استان، نیروی انتظامی و تمامی عوامل برگزاری بازی درخواست داریم در این رابطه با ما همکاری لازم را داشته باشند .
بهروان در مورد زمین ورزشگاه غدیر اهواز نیز گفت: ناظرین گزارش خوبی از وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز نمی دهند. امیدوارم هیأت فوتبال استان خوزستان و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در زمینه آمادگی هر چه سریعتر این ورزشگاه تلاش کنند چرا که این ورزشگاه باید میزبان رقابت های مهم  لیگ قهرمانان آسیا باشد.
وی افزود: ما از این موضوع مطلع نیستیم که آیا پیمانکار این ورزشگاه ناظر فنی داشته است یا خیر، به هر حال این زیبنده فوتبال خوزستان نیست که ورزشگاهش چنین وضعیتی داشته باشد.
رییس کمیته مسابقات بیان کرد: ما از هیأت فوتبال خوزستان و اداره ورزش و جوانان استان تقاضا داریم که در این زمینه همکاری کنند تا این ورزشگاه وضعیت مناسبی پیدا کند.