در آمد جام شهدا به مردم مظلوم غزه اهدا شد

ساعت 01:01 دو شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳

مراسم اهدای در آمد جام شهدا به مردم مظلوم غزه با حضور مسئولان بنیاد شهید انقلاب اسلامی و امور ایثارگران ،مدیران باشگاه ها و مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ،در این مراسم حاج سید حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر اسلام کریمی مدیر کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران،مهدی تاج نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ ،محمدرضا ساکت مشاور عالی ،غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی وامور رسانه سازمان لیگ فوتبال ایران،بهرام افشار زاده مدیر عامل و علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال، ابراهیم ثنایی مدیرعامل باشگاه پیکان،علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ونماینده باشگاه تراکتور سازی تبریز حضور داشتند.
رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در این مراسم گفت:از سال آینده قصد داریم تا تیم های استقلال و پرسپولیس نیز در جام شهدا با یکدیگر بازی کنند تا علاوه بر ارتقای کیفیت این مسابقات قبل از شروع لیگ نیز دیداری برگزار کنند زیرا هرچه این دو تیم باهم بازی کنند بهتر است.
مهدی تاج افزود:سال گذشته بهترین تبلیغات را بر ضد اعتیاد و مواد مخدر انجام داد و همواره نگاه ویژهای در امور فرهنگی داشته است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد:سازمان لیگ فوتبال ایران امسال نیز برنامه های فرهنگی خود را به مناسبت های مختلف از جمله گرامیداشت روز  ارتش، سپاه پاسداران، بسیج ، نیروی انتظامی، اهدای خون،هفته دفاع مقدس ، محیط زیست و سایر مناسبت ها برگزار خواهد کرد.
این مقام مسئول اظهار کرد:سازمان لیگ فوتبال ایران امسال 2 مراسم باشکوه قرعه کشی لیگ برتر  و جشن برترین های لیگ رابرگزار کرد که مورد استقبال عموم مردم هم قرار گرفت  البته بدون ایراد هم نبود.
تاج تاکید کرد :امروز برترین آدم های روی زمین مردم مظلوم غزه هستند و خبیث ترین مردم نیز صهیونیست های غاصب هستند .
وی افزود:فوتبال کشور معنویت را سرلوحه کار خود قرارداده است وبعد معنوی فوتبال فوقالعاده قوی است .بخش فساد در فوتبال نیز بسیار کمتر از آن است که در جامعه وجود دارد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با قدردانی از مسئولان سازمان لیگ و مدیران باشگاه های حاضر در این جام و رسانه ها در برگزاری جام شهدا گفت:مهدی تاج بدون شک به عنوان سرباز مخلص نظام و انقلاب با دعوت از مدیران ورزشی در برگزاری این جام تلاش قابل ستایشی در برگزاری این جام داشتند.
حاج سید حبیب الله حسنی افزود:ورزش مصداق بارز امر به معروف است وباعث می شود تا جامعه از بدی ها دور شود هرجا که ورزش باشد در آنجا اعتیاد نخواهد بود.
وی بیان کرد:جامعه ورزش از وزارت ورزش تا همه کسانی که در این امر دخیل هستند باید به سمت معنویت و اسلام ناب حرکت کنند.
حسنی تاکید کرد:موفقیت در ورزش دوام چندانی ندارد وزمان محدودی دارد اما پهلوانی در ورزش ماندگار است ودر تاریخ می ماند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود:اکنون ورزشکاران الگوی نسل جوان هستند و باید به گونه ای رفتار کنند که مورد توجه جوانان قرارگیرند.
در پایان این مراسم از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح از مسئولان سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاه های حاضر در جام شاهد قدردانی شد و چک عواید حاصل از این بازی ها نیز برای اختصاص به مردم غزه به قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران داده شد.