برگزاری کلاس توجیهی ناظران لیگ برتر فوتبال ایران

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از برگزاری کلاس توجیهی ناظران لیگ برتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،غلامرضا بهروان در این رابطه گفت:در این مراسم که امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد ،مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ حضور داشت و در ابتدا برای ناظران در مورد ارتقای سطحی کیفی نظارت و اهمیت آن سخن گفت.
این مقام مسئول بیان کرد:22 نفر از ناظران که با هزینه سازمان لیگ یک دوره  یک ماه را برای آشنایی بیشتر باامور« آی تی» از جمله کار با تبلت سپری کرده بودند در این کلاس توجیهی حضور داشتند.
وی افزود:هدف از برگزاری این کلاس تاکید بر ارائه دقیق گزارش بازی ها ، برگزاری دقیق مسابقات و مرور دقیق تر مواردی بود که ناظران باید در مورد فناوری های روز با آنها آشنایی داشته باشند بود.
بهروان گفت:در این برنامه ناظران با توجه به تجربیاتشان  مشکلات خود را نیز در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر عنوان کردند و خواستار همکاری بیشتر میزبانان مسابقات لیگ برتر با آنان بودند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد:به هرکدام از ناظران یک دستگاه تبلت و یک دست کت وشلوار هم شکل داده شد تا از این هفته با این لباس در زمین مسابقه حاضر شوند.
بهروان تاکید کرد: با توجه به آیین نامه جدید در مورد استفاده از ناظران کمتر از 65 سال 11 نفر از ناظران فصل گذشته قادر به همکاری با سازمان لیگ نبودند که در زمان مناسب با برگزاری مراسمی از آنان قدردانی بعمل خواهد آمد.
وی افزود:نوذر رود نیل،غلامحسین بهنیا،هادی دزفولی،علیرضا امامی،مصطفی اعتمادی،مصطفی حکمت شعار،محمد غضبان،محسن زمانی ،صادق صدیقی ، سید رضا غیاثی و آلبرت گریگوریان از جمله این ناظران هستند.