تاج: مراسم انتخاب بهترین‌ها به خوبی برگزار شد

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر با کیفیت خوبی برگزار شد و امیدواریم شاهد برگزاری بهتر آن در سال‌های آینده باشیم.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در مورد برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر در فصل گذشته اظهار کرد: خوشبختانه مراسم خوبی با کیفیت بالایی برگزار شد و بر اساس تصمیم‌گیری‌هایی که افراد مختلف در بخش‌های مختلف به صورت تخصصی انجام دادند، برترین‌های فصل گذشته لیگ انتخاب شد.

او ادامه داد: قطعا بهتر بود این مراسم پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شد اما به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی و بعد از آن هم ماه رمضان، برگزاری این مراسم به این زمان موکول شد.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به سوالی در مورد واکنش‌های صورت گرفته نسبت به شفاف‌سازی قراردادهای باشگاه‌های مختلف گفت: خوشبختانه بعد از اعلام رقم قراردادها شاهد شفاف‌سازی در این زمینه بودیم و بسیاری از این امر استقبال کردند. حتی اگر در این میان برخی باشگاه‌ها هم کمی از سقف خود بالاتر پرداخت کرده باشند باز هم نسبت به فصل‌های اخیر شاهد عملکرد خوبی در این زمینه بودیم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: مکاتبات خود را با صداوسیما انجام داده‌ایم. امیدواریم به توافق لازم در این زمینه برسیم. حق پخش تلویزیونی متعلق به فوتبال است و باید به باشگاه‌ها پرداخت شود.