روند آماده سازی ورزشگاه نفت مسجد سلیمان به خوبی پیش می رود

ساعت 01:01 پنج شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:روند آماده سازی ورزشگاه نفت مسجد سلیمان به خوبی پیش می رود .

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،غلامرضا بهروان گفت:در هشتمین بازدیدی که نماینده سازمان لیگ فوتبال ایران از این ورزشگاه انجام داد،خوشبختانه طبق گزارش ارائه شده اقدامات مناسبی انجام شده است.
این مقام مسئول بیان کرد:بخش اعظم صندلی های این ورزشگاه ها نصب شده و تا روز دوشنبه هفته آینده تکمیل خواهد شد.
وی افزود:وضعیت چمن ورزشگاه بسیار مطلوب است،رختکن ورزشگاه دارای استاندارد های بین المللی شده وجایگاه های خبرنگاران،وی ای پی ووی وی ای پی نیز ایجادشده است.
بهروان اظهارکرد:باشگاه نفت مسجد سلیمان در حال ایجاد کمپی با امکانات استاندارد برای این تیم است که بتواند در زمان مسابقات بازیکنان را در آن اسکان دهد.
 رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران افزود:برای احداث این مجموعه از 2 ماه پیش عملیات ساخت آغاز شده است وبا بهره برداری از آن تیم های میهمان می توانند در هتل دانشگاه آزاد اقامت کنند.
وی تاکید کرد:خوابگاه قدیمی باشگاه نیزدر حال بازسازی است و در رابطه با آماده سازی این ورزشگاه  باید از مدیریت جدید ورزشگاه و تمامی کسانی که در این رابطه تلاش کردند قدردانی کنیم.
بهروان درباره وضعیت اینترنت ورزشگاه نیز گفت:در این رابطه نیز اقدامات خوبی انجام شده و باید سیستم وایرلس به گونه ای نصب شود که عکاسان داخل زمین هم براحتی به اینترنت دسترسی داشته باشند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران بیان کرد:البته تمامی ورزشگاه های کشور باید با تقویت شبکه اینترنتی خود این امکان را برای عکاسان و خبرنگاران مهیا کنند تا آنان به راحتی بتوانند در امر خبر رسانی فعالیت کنند.
بهروان در باره تعیین وضعیت بازیکنان گفت:اگرباشگاه ها تلاش کنند تعیین وضعیت بازیکنان خود را از طریق حوزه نظام وظیفه انجام دهند حتی تا ساعتی فبل از بازی نیزاجازه بازی آنان صادر خواهد شد.
وی افزود:ممانعت از بازی این نفرات از سوی سازمان لیگ نبوده وبراساس مکاتبه حوزه نظام وظیفه با سازمان لیگ این دستور صادر شده است .
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران افزود:امیدواریم با تلاش باشگاه ها و حوزه نظام وظیفه این مشکل به زودی حل شود .البته ما تابع قانون هستیم وتعیین وضعیت بازیکنان توسط باشگاه های مربوطه در آیین نامه سازمان لیگ فوتبال ایران پیش بینی شده بود.