استیلی: مالکیت باشگاه در اختیار قوه قضائیه است

ساعت 01:01 چهار شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در حال حاضر مالکیت باشگاه راه‌آهن در اختیار قوه قضائیه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، حمید استیلی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: مستحضر هستید راه‌آهن با مشکلاتی روبرو بود که ما توانستیم تا حدودی این مسائل را حل کنیم. نزدیک یک ماه است کارهای تیم را دنبال می‌کنیم و در رابطه با مسائل مالی و فنی فعالیتمان را ادامه می‌دهیم. 32 روز تمرین کردیم و 54 جلسه تمرینی برگزار کردیم. به دلیل از دست دادن زمان تلاش ما رساندن تیم به شرایط مناسب جسمانی بوده است و برنامه‌های تاکتیکی، تکنیکی و روانی را در اولویت گذاشتیم. در این اواخر بازیکنان مقداری با مشکل روبرو شدند که باشگاه من و کادر فنی تلاش کردیم این مورد را حل کنیم.

وی افزود: با تیمی بازی می‌کنیم که هواداران زیادی دارد و برای آنها احترام قائلیم. امیرقلعه‌نویی یکی از پر افتخارترین مربیان ایران، دوست و بچه‌محل من است. هدف راه‌آهن در وهله اول با حضور افرادی مثل جعفر کاشانی، مهدی مناجاتی و حسین کلانی اخلاق‌مداری است. به تیم بزرگسالان و پایه‌ای هم توجه داریم و ان‌شاءالله بحث آموزشی را جا می‌اندازیم و اخلاق را در اولویت قرار می‌دهیم.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به مشکلات راه‌آهن اظهار داشت: از سازمان لیگ خواستیم با توجه به کیفیت بهتر ورزشگاه آزادی و اینکه استقلال هواداران زیادی دارد به احترام آنها در ورزشگاه آزادی بازی کنیم اما در این رابطه موافقتی انجام نشد.

استیلی در مورد مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: در رابطه با اینکه آیا ما در میدان حاضر می‌شویم باید بگویم که بازی فردا قطعاً برگزار می‌شود اما مالکیت باشگاه در اختیار قوه قضائیه است. مسئولان قوه قضائیه نیت و نظر خیری دارند و امیدوارم در روزهای آینده این مشکل حل شود و بخش خصوصی با حمایت دولت فعالیت کند. حامد نورمحمدی و یکی دو بازیکن جوان ما مصدوم هستند و فردا نمی‌توانند بازی کنند.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چطور می‌توانند بدون هزینه تیم را اداره کنند، خاطرنشان کرد: این تیم یک موجود زنده است و نیاز به آب و غذا و تمرین دارد. هزینه اجاره زمین در هر تمرین یک میلیون تومان است، شما اجاره هتل و هزینه‌های اولیه را هم در نظر داشته باشید. یکسری قرارداد بازیکن هم وجود دارد و قرار بود پرداختی به آنها داشته باشیم که فعلاً دست نگه داشتیم. به هر حال مشکلاتی وجود دارد، تعدادی از بازیکنان از شهرستان به تهران آمدند و ما نتوانستیم پول ایاب و ذهاب بدهیم. مشکلاتی در این رابطه داریم و تلاش می‌کنم با کمک دوستانم برای آنها جایی را تهیه کنیم.

انتهای پیام/ی