باشگاه ها برای حل مشکل کارت پایان خدمت بازیکنانشان اقدام کنند

ساعت 01:01 شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳

نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ،در گفت و گو با سایت رسمی سازمان لیگ از باشگاه هایی که دارای بازیکنانی هستند که در حوزه نظام وظیفه مشکل دارند خواست به نظام وظیفه مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تاج اظهار داشت: سازمان نظام وظیفه عمومی جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد تعدادی از بازیکنان لیگ برتر دارای مشکلاتی در حوزه نظام وظیفه هستند که علی حمودی و بختیار رحمانی جزء این بازیکنان هستند.
تاج افزود : ما به باشگاه هایی که  دارای بازیکنانی با این مشکلات هستند اطلاع رسانی کرده ایم و از آنها خواسته ایم جهت تعیین تکلیف بازیکنانشان به نظام وظیفه مراجعه نمایند.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران  همچنین خاطر نشان کرد: داشتن مشکل در حوزه نظام وظیفه به معنای جعلی بودن کارت پایان خدمت نیست و همچنین بدین مفهوم هم نیست که بازیکن حتما دارای کارت معافیت است.
تاج در پایان در خصوص وضعیت باشگاه راه آهن اظهار داشت : مسئولان این باشگاه و نمایندگان مجلس صبح امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جلسه ای داشته اند که نماینده دادستانی در این جلسه حضور نداشت .با توجه به اینکه مالکیت باشگاه در اختیار دادستانی است، مقرر شد بعد از مذاکرات نمایندگان باشگاه راه آهن و نمایندگان مجلس با نماینده دادستانی، در مورد باشگاه راه آهن تصمیم گیری شود.