اولین دوره جام شهدا از امروز آغاز می شود

ساعت 01:01 دو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳

مدیر کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد:اولین دوره جام شهدا با همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران،صدا و سیما،هیأت فوتبال تهران و مجموعه ورزشی تختی از 30 تیر الی 2مرداد در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،دکتر اسلام کریمی افزود:هدف از برگزاری این جام ارج نهادن جامعه ورزش بویژه فوتبال به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان این مرزو بوم است.
این مقام مسئول افزود:در این دوره از مسابقات جام شهدا تیم های استقلال و پیکان تهران،تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی حضور دارند.
وی اظهار کرد:تیم های برنده بازی های روز نخست به فینال جام شهدا راه پیدا می کنند و تیم های بازنده برای کسب مقام سومی با هم رو برو می شوند.
مدیر کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:درجریان برگزاری این رقابت ها به تماشاگران  در حوزه های پزشکی،حقوقی و خانواده از سوی نخبگان شاهد و ایثار گر مشاوره رایگان ارائه می شود.
وی افزود:یکی دیگر از برنامه های این جام قرائت وصیت نامه شهدا از سوی کاپیتان های تیم های حاضر است، همچنین هزینه بلیط فروشی این مسابقات به مردم مظلوم غزه اختصاص داده خواهد شد.
برنامه اولین دوره مسابقات جام شهدا
دوشنبه 30 تیر
ساعت 22/15استقلال تهران-ملوان بندر انزلی 
سه شنبه 31 تیر 
ساعت22/15پیکان تهران-تراکتورسازی تبریز
چهار شنبه 1 مرداد
ساعت 22/15 دیدار رده بندی، بازنده بازی های اول و دوم 
پنجشنبه 2 مرداد
ساعت22/15 دیدار فینال ،برنده بازی های اول و دوم