تاج:‌ قرعه‌کشي امسال با تمام ليگ‌هامتمايزاست

ساعت 01:01 دو شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳

رئيس سازمان ليگ گفت: قرعه‌کشي امسال باتمام ليگ‌ها در سال‌هاي قبل متمايز است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مهدي تاج در مراسم قرعه‌کشي چهاردهمين دوره ليگ برتر ضمن تبريک ماه مبارک رمضان گفت: سازمان ليگ با دو رويکرد ليگ را آغاز مي‌کند. اولين رويکرد کاهش هزينه‌ها است. سقف بودجه باشگاه را تحت قوانين آسيا مشخص کرديم و کاهش 35 درصد صورت گرفته است. نظارت بر بودجه جهت جلوگيري از بدهي انباشته ليگ را بهتر مي‌کند.
رئيس سازمان ليگ در ادامه تصريح کرد: امسال با رويکرد جوانگرايي برنامه‌ريزي کرديم باشگاه‌ها بايد تنها 18 بازيکن بزرگسال جذب کنند و ساير سهميه خود را به بازيکنان جوانان، اميد و زير 23 سال اختصاص دهند. ما به دنبال اين بوديم که ميانگين ليگ را از 4 تا 6.10 کيلومتر به 10 کيلومتر برسانيم. اگر اين اتفاق بيفتد مطلوب همه است.
وي افزود: تلاش سازمان ليگ اين است که تمام بازي‌ها درپايان هفته برگزار شود ما نمي‌خواهيم بليت‌ها را گران کنيم و بايد بازي‌ها را در زماني مناسب برگزار کني.
رئيس سازمان ليگ در ادامه اظهار داشت: امسال تيم ملي اميد بازي‌هاي مهمي دارد و در رقابت هاي انتخابي المپيک شرکت مي‌کند. براي تيم ملي بزرگسال طبق برنامه قبلي کي‌روش فيفادي‌ها رادر نظر گرفتيم. برنامه‌ريزي خوبي داشتيم و علاوه بر جوانگرايي کاهش هزينه‌ها و توسعه منابع مالي را در نظر داشتيم.

تاج در ادامه عنوان کرد: در راستاي تامين منابع مالي با شرکت پرتوان کانون ايران نوين قراردادي 160 ميليارد توماني به مدت دو سال بستيم. اين شرکت بسيار قوي است و به همين هدف سازمان ليگ از تمام افراد دعوت مي‌کند تا براي استفاده از تبليغات محيطي که بهترين شرايط تبليغي در دور زمين است اقدام کند.
وي افزود: امسال در ليگ کوثر بانوان ليگ برتر، ليگ دسته اول و ليگ دسته دوم کانون ايران نوين، مجري تبليغات است. همچنين در برنامه امروز از لوگوي ليگ برتر، دسته اول دست دوم و ليگ کوثر بانوان رونمايي مي‌کنيم.
تاج تاکيد کرد: با برنامه‌ريزي که کرديم بر اساس قوانين مي‌خواهيم هزينه‌ها را کاهش دهيم و با گرفتن حق پخش مناسب تبليغات درست و استفاده از بسترهاي sms و mms منابع مالي را تامين کنيم.
وي با اشاره به قرعه‌کشي امسال ليگ برتر کفت: قرعه‌کشي امسال متمايز از سال‌هاي قبل است و هيچ محدوديتي ندارد. با کمکي که تمامي عوامل مي‌کند امسال تلاش کرديم برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم. در سال‌هاي گذشته ديدار پرسپوليس و استقلال در هفته دوم گذاشته مي‌شد و برخي بازي‌ها به دليل محدوديت‌هايي که وجود داشت چيده مي‌شد اما قرعه‌کشي امسال واقعي است و ممکن است دربي تهران در هفته اول برگزار شود. تمام تيم‌ها زمين معرفي کردند و از سال قبل ميزباني راه‌آهن، نفت تهران و پيکان را در مقابل پرسپوليس و استقلال به خودشان واگذار کرديم.