تاج: تلاشمان فروش بليت‌ مسابقات بصورت الکترونيکی است

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳

رئيس سازمان ليگ گفت: تلاشمان اين است که در تمام ورزشگاه‌ها بليت‌ فروشي به صورت الکترونيک انجام شود.

مهدي تاج در برنامه ورزش ايران شبکه جام جم در مورد برنامه‌هاي ليگ برتر چهاردهم گفت:‌ اکثر مسابقات در نيم‌فصل اول در روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود اما در نيم‌فصل دوم به دليل برگزاري جام ملت‌هاي آسيا مسابقات در روزهاي ديگر هفته هم برگزار خواهد شد.
تاج در مورد بحث منشور اخلاقي در ليگ گفت: ديگر منشور اخلاقي در ليگ نداريم و بحث کميته اخلاق در فدراسيون فوتبال است که قانونمند است و سيستم دارد. در مورد رعايت ظواهر اسلامي و مقيد بودن به مسائل شرعي همه آن را رعايت خواهند کرد اما منشور اخلاقي وجود ندارد.
رئيس سازمان ليگ در مورد بليت‌فروشي مسابقات گفت: تلاشمان اين است که در تمام ورزشگاه‌ها بليت‌ فروشي به صورت الکترونيک انجام شود اما در حال حاضر بليت‌فروشي الکترونيکي در ورزشگاه آزادي به طور کامل مي‌تواند انجام شود.
تاج در مورد جام ملت‌هاي آسيا و همچنين ماندن يا رفتن کي‌روش گفت: جام ملت‌هاي آسيا با توجه به اينکه انتخابي مقدماتي جام جهاني هم است اهميت دوچنداني دارد و اين مسابقات در نيم‌فصل ما برگزار مي‌شود ما برنامه‌هاي فيفادي و مسابقات جام ملت‌هاي آسيا را در نظر گرفته‌ايم.
وي ادامه داد: به عقيده من ماندن کي‌روش خوب است زيرا او فوتبال ما را مي‌شناسد و زمان کمي تا جام ملت‌هاي آسيا داريم و با او دعواها و آشتي‌هايمان را کرده ايم و به خلق و خوي هم آشنا هستيم ضمن اينکه تا آغاز جام ملت‌هاي آسيا هم زمان زيادي در اختيار نداريم.
تاج در مورد اينکه قرارداد کي‌روش با فدراسيون فوتبال چند هزار يورو است، گفت: اين قرارداد اصلاً‌به يورو نيست و به دلار است.