کلمبيا از سد اروگوئه گذشت و حریف برزیل شد

ساعت 01:01 یک شنبه ۸ تیر ۱۳۹۳

کلمبيا با درخشش جيمز رودريگز از سد اروگوئه گذشت تا در مرحله يک چهارم نهايي حريف برزيل شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تيم‌هاي کلمبيا و اروگوئه از 30 دقيقه بامداد امروز در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريو دوژانيرو به مصاف هم رفتند تا دومين بازي مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 را برگزار کنند.
ستاره اين بازي جيمز رودريگز بود که دو بار در دقايق 28 و 50 براي تيم تحت هدايت پکرمن موفق به گلزني شد و با پنج گل‌زده به صدر جدول گلزنان جام بيستم صعود کرد.
در حالي که دو تيم محتاط بازی می کردند، اين جيمز رودريگز کلمبيايي بود که در دقيقه 28 پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و از همان جا دروازه اروگوئه را هدف قرارداد و با يک شوت محکم توپ را به زير تير افقي دروازه فرناندو موسلرا چسباند. کلمبيا با اين گل زيبا يک بر صفر پيش افتاد و در ادامه بازي را اداره کرد تا با پيروزي يک بر صفر به رختکن برود.
کلمبيايي‌ها نيمه دوم را بهتر آغاز کردند و تنها پنج دقيقه پس از آغاز اين نيمه جيمز رودريگز بازهم هنرنمايي کرد و اختلاف دو تيم را به دو گل رساند. بازيکن شماره 10 کلمبيا در دقيقه 50 بازي با شوت خود بار ديگر دروازه اروگوئه را گشود تا تيمش را 2 بر صفر پيش بيندازد و با پنج گل بالاتر از نيمار،‌ ليونل مسي و توماس مولر در صدر جدول گلزنان جام بيستم بايستد.
در ادامه بازي اروگوئه بارها به دروازه کلمبيا حمله کرد ولی راه به جایی نبرد و در نهايت کلمبيا با نتيجه 2 بر صفر مقابل اروگوئه به برتري رسيد.