تاج تاکید کرد: اجرای طرح فروش بلیط الکترونیکی در شهرستان ها

ساعت 01:01 شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳

جلسه هماهنگی آغاز اجرای طرح فروش بلیط الکترونیکی در شهرستان ها با حضور مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران ،مدیران عامل باشگاه ها و نمایندگان شرکت مجری این طرح امروز در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ،در این جلسه مهدی تاج نایب رییس فدراسیون ورییس سازمان لیگ فوتبال ایران،غلامرضا بهروان عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات ،سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ، سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن،جواد وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان،و اسماعیل عسگریان قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان و محمود کاظمی مدیر پروژه فروش بلیط  الکترونیکی حضور داشتند.
رییس سازمان لیگ در این جلسه  گفت:امسال در صدد هستیم تا طرح فروش بلیط  الکترونیکی را در چند ورزشگاه استان های مختلف اجرا کنیم زیرا اراده دولت براجرای این طرح است.
مهدی تاج بیان کرد:براساس قابلیت ها و توانمندی باشگاه ها فهرستی تهیه شده است که براساس آن این طرح در ورزشگاه های مختلف اجرا شود.
این مقام مسئول افزود:درحال حاضر برای اجرای این طرح باشگاه ها نیازی به صرف هزینه ندارند و امیدواریم با هماهنگی ها لازم تا قبل از شروع لیگ امسال این طرح در برخی ازورزشگاه های تعیین شده اجرایی شود.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد:سازمان لیگ در اجرای این طرح  آماده همکاری با باشگاه هاست و امیدواریم تا قبل از شروع لیگ امسال مرحله آزمایشی آن در برخی از ورزشگاه ها یکبار انجام شود.
وی افزود:اگر باشگاه ها آمادگی خود را اعلام کنند از فردا مجریان طرح در محل مستقر می شوند تا زمینه اجرای آن را آغاز کنند تا زمان را از دست ندهیم .
در ادامه این جلسه محمود کاظمی مدیر پروژه فروش بلیط  الکترونیکی در باره اجرای این طرح در ورزشگاه آزادی توضیحاتی را برای حاضران ارائه داد و سپس مدیران عامل باشگاه ها نظرات خود را در باره فروش بلیط  الکترونیکی ارائه کردند.