تمرين ملي‌پوشان در هواي سرد سائوپائولو

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

سرمربي تيم ملي ايران اعلام کرد بازيکنان ايراني توانسته‌اند به شرايط تمريني در کشور برزيلي عادت کنند و تيم روز به روز در حال بهتر شدن است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، بازيکنان تيم ملي ظهر ديروز به کمپ کورينتيانس رفته و پس از صرف ناهار در رستوران کمپ و استراحت، تمرينات خود را زير نظر کادر فني پيگيري کردند. بازيکنان در ابتدا به سالن سرپوشيده کمپ رفته و پس از تمرين سي دقيقه اي در اين سالن به زمين اصلي کمپ آمده و تمرين هاي تاکتيکي خود را در هواي نسبتا سرد، ابري و نيمه باراني اين شهر تمرينات خود را انجام دادند و پس از تمرين، بازيکنان به سالن بدنسازي رفته و زير نظر مربيان تمرينات خود را پيگيري کردند.

پس از انجام تمرينات مهرداد بيت آشور با تلويزيون فيفا و رحمان احمدي و مهرداد پولادي با رسانه هاي حاضر در محل کمپ گفتگو کردند.

لازم به توضيح است پس از صرف شام، امانوئل مسئول رسانه اي تيم ملي که از سوي فيفا براي تيم ملي ايران در نظر گرفته شده است در سالن جلسات تيم ملي در محل هتل حاضر شد و ضمن تبيين قوانين و مقررات مسابقات در روزهاي غير بازي و روز بازي، از آنها خواست اين قوانين را به صورت مشخص و دقيق انجام دهند.