اعلام تیم های صعود کننده به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور فصل 94-93

ساعت 01:01 دو شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم، از تیم های صعود کننده به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور فصل 94-93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، امیرحسین روشنک گفت: دو تیم استقلال ب تهران و ذوب آهن نوین اصفهان به فینال مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور فصل 93-92 راه پیدا کردند. دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه سه بر یک به نفع تیم استقلال ب تهران به پایان رسید. در دیدار دور برگشت که در اصفهان برگزار شد تیم ذوب آهن نوین اصفهان توانست تیم  استقلال ب تهران را  با نتیجه سه بر دو شکست دهد. برهمین اساس تیم استقلال ب تهران در مجموع با نتیجه 5 بر 4 توانست به مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته سوم برسد.
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم در ادامه گفت: همچنین دیدار پلی آف لیگ دسته سوم بین تیم های رهپویان رضوانشهر و بعثت کرمانشاه در دو دیدار رفت و برگشت در تاریخ دهم و هفدهم خردادماه برگزار شد که در دیدار رفت تیم رهپویان رضوانشهر با نتیجه یک بر صفر برنده این دیدار شد و در بازی برگشت تیم بعثت کرمانشاه توانست سه بر صفر تیم رهپویان رضوانشهر در کرمانشاه شکست دهد. برهمین اساس تیم بعثت کرمانشاه سه بر یک به پیروزی رسید و به عنوان پنجمین تیم به مسابقات لیگ دسته دوم در فصل آینده صعود کرد.  
وی در پایان گفت: به این ترتیب تیم های استقلال ب تهران، ذوب آهن نوین اصفهان، خونه به خونه امیرکلا ، ایرانجوان خورموج و بعث کرمانشاه به لیگ دسته دوم فصل 94-93 صعود کردند.