عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: داشتن برنامه ریزی بلندمدت لازمه موفقیت تیمهاست

ساعت 01:01 دو شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفت: داشتن استراتژی و برنامه ریزی بلندمدت لازمه موفقیت تیمها در مسابقات و ازجمله لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش ایرنا، ˈغلامرضا بهروانˈ یکشنبه شب در مراسم اعطای جام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور به تیم فوتبال پدیده مشهد و گرامی داشت راهیابی این تیم به لیگ برتر فوتبال افزود: نگاه کوتاه مدت به ورزش فوتبال نتیجه موثری نخواهد داشت.
وی اظهار داشت: متولیان تیم های فوتبال و از جمله تیم فوتبال پدیده از هم اکنون باید با استراتژی هدفمند و بلند مدت به دنبال شناسایی و پرورش استعدادهای ناب در رشته فوتبال باشند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با اینکه تیم فوتبال پدیده مشهد از نظر حضور در لیگ برتر، تیم جوانی است ولی از دیگر تیمها چیزی کم ندارد و باید با همدلی و برنامه ریزی صحیح برای موفقیت در این لیگ تلاش کند.
بهروان از مسوولان باشگاه فرهنگی و ورزشی پدیده مشهد خواست با ایجاد آکادمی فوتبال و ارتقای ساختار این باشگاه از هم اکنون برای موفقیت در لیگ برتر فوتبال گام موثری بردارند.
وی اظهار داشت: با راهیابی تیم فوتبال پدیده مشهد به لیگ برتر پس از چهار سال، به تعبیری فوتبال استان خراسان رضوی در قالب این تیم از جای برخاسته و امیدوارم تیم پدیده از جایگاه این استان در لیگ برتر و عرصه فوتبال کشور دفاع کند.
او افزود: آحاد مختلف مردم ورزش دوست کشور از راهیابی یک تیم از خراسان رضوی و مشهد الرضا (ع) به لیگ برتر فوتبال بسیار خوشحالند.
در این مراسم ضمن اعطای جام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال به تیم فوتبال پدیده مشهد از تعدادی پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی قدردانی شد. 
تیم فوتبال پدیده مشهد در دیدار نهایی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران با شکست تیم نفت مسجد سلیمان، قهرمان این دوره از رقابتها شد و تیم سیاه جامگان مشهد الرضا (ع) دیگر نماینده این شهر در لیگ دسته اول نتوانست به لیگ برتر راه یابد و در فصل آینده نیز در لیگ دسته یک باقی ماند./2