حمایت از این پروژه حمایت از فوتبال و ورزش است

ساعت 01:01 دو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

مراسم امضای قرارداد رسمی تبلیغات محیطی فوتبال کشور از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران با شرکت ایران نوین باحضورمسئولان فوتبال کشور و مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ،در این مراسم  مریم شفیعی مدیر عامل و سپهر سیفی قائم مقام شرکت کانون ایران نوین ،علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ،مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون ورئیس سازمان لیگ دکتر احمد هاشیمان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ،محمدرضا ساکت مشاور عالی ،حسن عابدینی عضو هیأت رئیسه، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات،حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی وامور رسانه سازمان لیگ فوتبال ایران و جمعی از اهالی رسانه حضور داشتند.
مریم شفیعی مدیر عامل شرکت کانون ایران نوین در این مراسم گفت:این شرکت از سال 69 فعالیت خود را آغاز کرده است و از ابتدا سعی در ارائه مطلوب خدمات با کیفیت متفاوت داشته و برنامه ریزی مدونی را برای سال های آینده خود دارد.
وی افزود:این شرکت تلاش کرده است بهترین ها را در اختیار داشته باشد و اکنون 450 نفر پرسنل کار آمد در این مجموعه فعالیت می کنند.
شفیعی اظهار کرد :ما سعی می کنیم در هر پروژهای به بهترین شکل عمل کنیم تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه شودتا هم محصول بخوبی به فروش برسد هم برند به خوبی معرفی شود.
مدیر عامل شرکت کانون ایران نوین بیان کرد:با ظرفیت های که در فوتبال وجود دارد می توان 90دقیقه با مخاطب ارتباط برقرار کرد.ما حلقه متصلی هستیم بین شرکت ها و مشتریان تا بتوانیم از طریق رسانه ملی و تبلیغات محیطی فوتبال تلاش کنیم این ارتباط درست برقرار شود.
وی افزود: از مسئولان ورزش و فوتبال کشور و رسانه ها می خواهیم از این طرح که به ما محول شده حمایت کنند زیرا حمایت از این پروژه حمایت از فوتبال و ورزش است .