قرارداد رسمی تبلیغات محیطی فوتبال کشوربه امضا رسید

ساعت 01:01 دو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

مراسم امضای قرارداد رسمی تبلیغات محیطی فوتبال کشور از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران با شرکت ایران نوین باحضورمسئولان فوتبال کشور و مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ،در این مراسم  مریم شفیعی مدیر عامل و سپهر سیفی قائم مقام شرکت کانون ایران نوین ،علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ،مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون ورئیس سازمان لیگ دکتر احمد هاشیمان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ،محمدرضا ساکت مشاور عالی ،حسن عابدینی عضو هیأت رئیسه، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات،حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی وامور رسانه سازمان لیگ فوتبال ایران و جمعی از اهالی رسانه حضور داشتند.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در ابتدای این مراسم ضمن خوشامد گویی وتبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (ع) دخت گرامی پیامبر گرامی اسلام گفت:سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به اتمام قرارداد مجری تبلیغات محیطی با برگزاری مزایده عمومی برای انتخاب مجری جدید با چاپ آگهی در روزنامه های معتبر اقدام  به این کار کرد.
تاج افزود:شرکت های تبلیغاتی با گذاشتن ودیعه 30 میلیاردی ریالی می توانستند پاکت های مزایده را دریافت کنند ویازده شرکت در نهایت موفق شدند در این مزایده حضور داشته باشند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود : در این مزایده محمد رضا ساکت  مشاور عالی سازمان ،اعضای کمیسیون بازاریابی و اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ تلاش قابل تقدیری را از خود ارائه دادند و از همه آنان تشکر و قدردانی می کنم .
این مقام مسئول بیان کرد :در این مزایده ابتدابا برسی پاکت های «الف»  اهلیت شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که کانون ایران نوین باتوجه به همکاری گسترده در بخش تبلیغات با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران از سابقه خوبی در این زمینه برخوردار است .
رئیس سازمان لیگ افزود: سپس دربررسی پاکت های« ب» بخش کشف قیمت مورد بررسی قرار گرفت که شرکت کانون ایران نوین بالاترین رقم پیشنهادی را با مبلغ 160 میلیاردو 745 میلیون تومان ارائه کرده بود و موفق شد به عنوان برنده این مزایده انتخاب شود.
تاج بیان کرد:این قراردا د برای 2فصل فوتبال 94-93و95-94منعقد شده است و با توجه به نظارت رئیس فدراسیون فوتبال ، اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ  فوتبال ایران ،نماینده سازمان بازرسی کل کشور ورئیس حراست فدراسیون فوتبال بسیار شفاف و بدون حاشیه است.
وی اظهار کرد:سازمان لیگ امسال 2 هدف مهم را دنبال می کند که یکی از آنها کاهش هزینه ها و دیگری افزایش در آمد هاست که باید تلاش کنیم این امر محقق شود.این مبلغ در آمد بسیار خوبی است که می تواند کمک شایانی در راه رشد و توسعه فوتبال داشته باشد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود:باید روند در آمد زایی برای فوتبال ادامه داشته باشد اگر بتوانیم حق پخش بازی مسابقات را نیز دریافت کنیم باشگاه ها دیگر نیازی به کمک های دولتی و غیر نخواهند داشت و با همین در آمد ها می توانند امورات خود را بگذرانند.