استقلال 3 - 0 تراکتورسازی؛ شکست سنگین تراکتورسازان مقابل شاگردان شفر

ساعت 22:49 جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار خود در لیگ برتر موفق شد تیم پرستاره تراکتورسازی را شکست بدهد و با ۶ پله صعود به رده چهارم جدول رده بندی برسد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز جمعه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال به اتمام رسید.

 

در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، علی عبدالله زاده (۱۳ - گل به خودی)، مرتضی تبریزی (۲۸) و فرشید اسماعیلی(۵۲) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال این بازی را با ترکیب مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (۸۰ - نویمایر)، وریا غفوری (۵۴ - الحاجی گرو)، مرتضی تبریزی و روح الله باقری (۷۳ - خسرو حیدری) آغاز کرد. مهمترین نکته ترکیب استقلال حضور مرتضی تبریزی بود که برای اولین بار در جمع ۱۱ بازیکن استقلال در این فصل به میدان رفت.

 

جان توشاک سرمربی تراکتورسازی هم تیمش را با حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی خریدهای جدید این باشگاه فرستاد. ۱۱ بازیکن اصلی تراکتورسازی در این بازی به این ترتیب بودند: محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده ، محمد اهل شاخه ، دانیال اسماعیلی فر ، رضا شربتی ، مسعود شجاعی (۵۶ - علی طاهران) ، علی رضا نقی زاده (۸۰ - احسان پهلوان)، اشکان دژاگه، هری فوریستر (۵۰ - سوگیتا)، آنتونی استوکس.

 

استقلال با این برد ۵ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید. تراکتورسازی هم همچنان دو امتیازی باقی ماند.