تساوی ذوب‌آهن و استقلال در یک بازی جذاب و پربرخورد

ساعت 22:48 پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال در یک بازی پربرخورد برنده‌ای نداشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 20:45 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. رضا حبیب‌زاده (23)، هرناندز (1+45) برای ذوب‌آهن و وریا غفوری (43) و (56) گل‌های استقلال را به ثمر رساند. ذوب‌آهن با این تساوی 4 امتیازی و استقلال هم 2 امتیازی شد.

 

حبیب‌زاده بازیکن ذوب‌‌آهن پس از گلزنی به دلیل برخورد پای وریا غفوری به شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد. وحید محمدزاده مدافع ذوب‌آهن در دقیقه 74 از زمین بازی اخراج شد. همچنین داور به تعدادی زیادی از بازیکنان را با کارت زرد جریمه کرد. دانشگر بازیکن استقلال نیز در دقیقه 1+90 کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

 

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان (76 - زبیر نیک‌نفس)، هرناندز(81 - ابوذر صفرزاده)، رضا حبیب‌زاده (29 - محمدرضا عباسی)، مهران درخشان‌مهر و میلاد فخرالدینی.

 

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (76 - رضا آذری)، وریا غفوری و روح‌الله باقری(83 - اللهیار صیادمنش).