ابراهیم زاده: خوشحالیم لیگ را با شیرینی به پایان می‌بریم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: خوشحالیم که لیگ را با شیرینی به پایان می‌بریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، )، منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس خبری تیمش پیش از دیدار با ذوب آهن با بیان این‌که فردا آخرین بازی لیگ خواهد بود گفت: امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذاریم. در بازی‌های اخیر سعی کرده‌ایم بازی‌های جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذاریم و فکر می‌کنم این از نظر اخلاقی روی جامعه تاثیر مثبت دارد. در بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و فکر می‌کنم که مثل بازی‌های گذشته بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.


وی افزود:‌ تیم ذوب آهن نیز برای ما همیشه قابل احترام بوده و خواهد بود. این تیم با برنامه بازی می‌کند. و من هم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.


سرمربی تیم راه‌آهن با اشاره به تیم راه آهن گفت: راه آهن سیری را طی می‌کند و سیر موفقیت بوده است اما ما از نظر نتیجه‌گیری در ابتدای فصل نتوانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم اما تلاش می‌کنیم در بازی‌های آخر لیگ این نتایج را جبران کنیم.


ابراهیم زاده همچنین در مورد صحبت‌های سامان آقازمانی نیز گفت: دلیلی که سامان در بازی که مقابل پرسپولیس بازی نکرد به این دلیل بود که بازیکنان جایگزین او خوب بازی می کردند. سامان بازیکن خوبی است اما در نظر داشته باشید ما مقابل پرسپولیس عقب بودیم و نیاز داشتیم نتیجه بازی را عوض کنیم. مطمئن باشید اگر مقابل پرسپولیس پیش بودیم بهترین کسی که مورد نظر بود تا به میدان برود و نتیجه را برای ما حفظ کند یک هافبک قوی مثل سامان آقازمانی بود.


وی همچنین در مورد مشکلات پیش آمده میان او و سامان آقازمانی اظهار کرد: مشکلی نیست. سامان یک پیامک برای من ارسال کرد که مضمون آن این است: "منصورخان من به شما احترام می گذارم و می دانم شما بهترین را برایم می‌گیرید. من تابع تصمیم شما هستم و فکر می‌کنم مشکلی میان ما نباشد."


ابراهیم زاده همچنین در پاسخ به این سوال که در ابتدای فصل چه رتبه ای را در جدول برای راه آهن در نظر داشتید گفت: هر تیمی ابتدای فصل برای خود هدف گذاری می کند و برای آن هدف به دنبال ابزارهایی می رود. ما هم از این نظر مستثنی نبودیم و به دنبال ابزارهای لازم برای تیممان بودیم. ما به دنبال بازیکنانی مثل قاضی، دقیقی و سیدصالحی رفتیم اما نتوانستیم آنها را جذب کنیم. گرفتن نتیجه نیاز به ابزارهایی دارد اما ما سعی کردیم نتایج قابل قبولی را بگیریم. من فکر می‌کنم درست است که ابتدای فصل خوب نتیجه نگرفتیم اما خوشحالیم که در پایان فصل با شرایط خوبی لیگ را به پایان میبریم.


وی معتقد است، خوشحالیم که لیگ را با شیرینی به پایان می بریم.


انتهای پیام