گل‌محمدي: سرنوشت قهرماني دست ماست

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران تاکيد کرد، سرنوشت قهرماني در ليگ برتر دست زردپوشان تهراني است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، يحيي گل‌محمدي پس از پيروزي 4 بر يک تيم فوتبال نفت تهران برابر گسترش فولاد تبريز اظهار داشت: بازي را خوب شروع کرديم و در نيمه اول توانستيم 2 گل به ثمر برسانيم. البته در نيمه اول موقعيت‌هاي بهتري داشتيم اما توپ‌هاي ما درون دروازه نرفت.
وي افزود: صدرنشيني موقت در ليگ حق ماست و من اين را به تمامي بازيکنانم که با جان و دل زحمت کشيدند، تبريک مي‌گويم. اميدوارم اين صدرنشيني در هفته پاياني نيز تکرار شود. ما در نيمه دوم براي تفاضل گل بيشتر به زمين آمديم.
سرمربي تيم نفت تهران خاطرنشان کرد: ما در نيمه دوم براي تفاضل بهتر حمله کرديم و توانستيم 2 بار ديگر دروازه گسترش فولاد را باز کنيم. البته ما با تعويض‌هاي خود قصد داشتيم بازي را هجومي‌تر کنيم اما متاسفانه روي يک کرنر يک گل دريافت کرديم. اين پيروزي حق بچه‌هاي ما بود. مجموعه نفت در اين هفته‌ها زحمت زيادي براي ما کشيده‌اند که جا دارد از آنها تشکر کنم.
گل‌محمدي در واکنش به طرح اين موضوع که بازيکنان گسترش فولاد از انگيزه کافي برخوردار نبودند، عنوان کرد: توپ‌هايي که گسترش فولادي‌ها لو مي‌دادند به خاطر پرس شديد ما بود و درآمدن از اين پرس کار هر تيمي نيست. آنها تحت فشار توپ‌ها را از دست مي‌دادند.
وي در ارتباط با اينکه شانس قهرماني نفت با توجه به صدرنشيني چقدر است، گفت: سرنوشت قهرماني دست خودمان است و اين بازيکنان هستند که تکليف قهرمان ليگ را مشخص مي‌کنند البته ما بازي سختي مقابل سپاهان داريم و اگر سپاهان را ببريم به باقي نتايج در ساير شهرها کاري نخواهيم نداشت.
سرمربي تيم نفت تهران در پاسخ به اينکه باز هم تيمش براي قهرماني بايد مانند سال گذشته با سپاهان رقابت کند، بيان کرد: ما تجربه خوبي از سال قبل دارم ولي امسال ماجراي نفت و سپاهان جداست. براي رسيدن به قهرماني ما بايد سپاهان را شکست دهيم.
وي خاطر نشان کرد: فکر مي‌کنم تا اينجاي کار هم کمتر از قهرماني کار نکرده‌ايم و اين حاصل تلاش تمامي افراد بوده است.
گل‌محمدي در پاسخ به اين سوال که آيا براي فصل آينده با تيم نفت قراردادتان را تمديد خواهيد کرد يا خير، عنوان کرد: هنوز صحبتي در اين خصوص با مسئولان تيم نفت انجام نداده‌ام و همه چيز پس از پايان ليگ مشخص خواهد شد.