دايي: با دست خودمان همه چيز را خراب کرديم

ساعت 01:01 یک شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فکر مي‌کنم امروز 2 گل خيلي بد خورديم همانطور که گفتيم مي‌توانستيم به صدر جدول برسيم اما با دست خودمان همه چيز را خراب کرديم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، علي دايي پس از تساوي 2 بر 2 مقابل راه‌آهن و از دست دادن فرصت صدرنشيني در نشست خبري گفت: فکر مي‌کنم امروز دو گل خيلي بد خورديم همانطور که گفتيم مي‌توانستيم به صدر جدول برسيم اما با دست خودمان همه چيز را خراب کرديم و در نيمه اول و دوم موقعيت گل زياد داشتيم اما طبيعت فوتبال همين است گل نزديم و دو گل روي اشتباه هاي خودمان خورديم تيمي که گل نزند همين است و با دست خودمان ، خودمان را از قهرماني دور کرديم. هواداران به عشق قهرماني آماده بودند مي‌توانستيم بهتر بازي کنيم در نيمه اول و دوم از چند بازيکن تيم اصلا راضي نبوديم. هرچند مي‌توانستيم گل ‌هاي بيشتري بزنيم تا با حاشيه امنيت دقايق پاياني را دنبال کنيم.
دايي در پاسخ به سوال خبرنگاری که شعار بي غيرت عليه بازيکنان در پايان بازي سر داده شد، گفت: بچه ها زحمت کشيدند و تلاش کردند و خودم قبول ندارم که بازيکنان بي غيرت هستند آنها باغيرت هستند و بدون اينکه کسي بالاي سرمان باشد همه جوره تنها بوديم. مردم حق دارند دوست داشتند ما پيروز شويم. اگر مي‌گوييم مردم صاحب اصلي تيم هستند حق دارند اگر يک نفر در ورزشگاه شروع کند بقيه هم مي‌گويند اما در بيرون ورزشگاه اين مسايل نيست.