فرکي: همانند سه تيم ديگر شانس صعود داريم

ساعت 01:01 دو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲

فرکي: همانند سه تيم ديگر شانس صعود داريم

حسين فرکي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل الفتح عربستان در مورد اين مسابقه، گفت: ما ميزبان هستيم و با تفکر پيروز شدن به مصاف حريفمان مي‌رويم. هدف ما کسب سه امتياز است. انگيزه بازيکنان بسيار بالاست و اميدواريم بتوانيم در اين ديدار به هدفمان که کسب پيروزي است برسيم.
وي افزود: نبايد انتظار غيرمعقولي از بازيکنان داشته باشيم. اعتقاد دارم پيروزي در اين بازي سخت است به شرط اينکه تماشاگران از ما حمايت کنند. ما به سه امتياز اين بازي نياز داريم و به آن خواهيم رسيد.
سرمربي فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: به نظر سرمربي حريف احترام مي‌گذاريم. او حق دارد که بگويد براي پيروزي اينجا آمده اما در زمين نتيجه نهايي مشخص مي‌شود. فولاد خوزستان همانند سه تيم ديگر شانس صعود به مرحله بعد را دارد هرچند که بنيادکار نسبت به ساير حريفان با تجربه‌تر است.
فرکي در ادامه يادآور شد: چهار مصدوم در فولاد خوزستان حضور دارند، مهدي بدلو، آرش افشين، حسن جعفري و لوسيانو پريرا مصدومان ما هستند. بايد فرصت را در اختيار ساير بازيکنان قرار دهيم و آنها مي‌توانند در اين شرايط خود را نشان دهند. کار سختي داريم و اميدواريم هواداران براي حمايت از ما به ورزشگاه بيايند.