سرمربي‌الريان: اميدوارم فردا شانس با ما باشد

ساعت 01:01 دو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲

سرمربي تيم فوتبال الريان گفت:اميدوارم فردا مقابل استقلال شانس با ما يار باشد.

 به نقل از سايت باشگاه استقلال، مانوئل خيمينز، سرمربي اسپانيايي الريان در کنفرانس خبري قبل از بازي در خصوص بازي با استقلال گفت: با توجه به اينکه ما بازي اول را باختيم تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا برنده ديدار با استقلال باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کنيد با توجه به اينکه شما فصل گذشته مقابل استقلال در قطر به تساوي رسيده بوديد در اين ديدار به پيروزي برسيد گفت: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد ما در ليگ قطر موفق نبوديم و در آسيا هم بازي اول‌مان را باختيم، اما با اين حال هر بازي با بازي ديگر متفاوت است و ليگ داخلي هم با آسيا فرق مي‌کند فقط اميدوارم فردا در بازي با استقلال شانس هم همراه ما باشد.

خيمينز در پاسخ به اين سوال که نقاط ضعف و قوت استقلال را چه مي‌داند اظهار داشت: وظيفه منِ سرمربي اين است که استقلال را کامل بشناسم و نقاط‌ضعف و قوت آن را به شاگردانم بگويم از من انتظار نداشته باشيد که الان نقاط‌ ضعف و قوت استقلال را بگويم فقط بدانيد استقلال را کامل آناليز کرده‌ايم و با شناخت کامل به مصاف اين تيم مي‌آييم.

وي در پايان گفت: استقلال دو هفته است که استراحت کرده و با استراحت کامل مقابل ما بازي مي‌کند ولي ما دو روز پيش در ليگ قطر بازي کرديم و اين اصلاً عادلانه نيست که با اين شرايط به مصاف استقلال بياييم، اما مجبوريم از برنامه مسابقات طبعيت کنيم.