قلعه‌نويي: ما براي سه امتياز به قطر آمده‌ايم

ساعت 01:01 دو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:براي سه امتياز به قطر آمده ايم و به جايگاه حريف در ليگ اين کشور توجهي نداريم.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، کنفرانس مطبوعاتي پيش از مسابقه الريان قطر مقابل استقلال با حضور امير قلعه‌نويي و خسرو حيدري ساعت 11:40 پيش از ظهر امروز به وقت تهران در سالن کنفرانس مطبوعاتي باشگاه الريان برگزار شد.

امير قلعه‌نويي، سرمربي تيم فوتبال استقلال در ابتدا گفت: همان‌طور که مستحضر هستيد هر دو تيم استقلال و الريان بازي اول‌شان را واگذار کردند و بنابراين مسابقه فردا براي بازگشتن به جدول براي هر دو تيم اهميت زيادي دارد.

ما البته در مسابقه قبلي مقابل الشباب در تهران بابت داوري لطمه زيادي خورديم، اميدوارم که کنفدراسيون فوتبال آسيا نظارت دقيقي روي داوري‌ها داشته باشد ما فصل گذشته هم در مسابقه برگشت مقابل سئول در تهران به دليل اشتباه داور عربستاني متضرر شديم و بازهم تاکيد مي‌کنم که انتظار داريم کنفدراسيون فوتبال آسيا درباره داوري و نحوه انتخاب داوران ترتيب اثر بهتري بدهد.

وي ادامه داد:که ما براي کسب سه امتياز به قطر آمده‌ايم تيم الريان را به خوبي آناليز کرديم. آنها در دو هفته گذشته به دو پيروزي خوب دست يافتند. ما به جايگاه الريان در جدول ليگ قطر اعتنايي نمي‌کنيم بلکه اعتقاد داريم آنها در هفته‌هاي گذشته روند صعودي داشتند و مسلماً حريف خطرناکي براي ما خواهند بود.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوالي درباره تغييرات تيم الريان نسبت به فصل گذشته که مقابل استقلال قرار گرفت توضيح داد: با رفتن تاباتا مسلماً‌ تيم الريان دچار مشکل شد. تاباتا به السد قطر رفت و تا زماني که الريان بخواهد اين انتقال را جبران کند مسلما متحمل خسارت مي‌شود، اما اين تيم در دو هفته گذشته نشان داد که به انسجام تاکتيکي دست يافته و اگر اشتباه نکنم در يکي از مسابقات شما در هفته گذشته هفت گل توسط تيم الريان به ثمر رسيد پس اين نشان مي‌دهد که تيم الريان بهتر از قبل شده است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در حاشيه اين کنفرانس خبري درباره تعداد مصدومان تيم استقلال براي مسابقه فردا گفت: ما سه بازيکن مصدوم داشتيم که خوشبختانه به تيم اضافه شدند و ما با حضور آنها مي‌توانيم به شرايط بهتري دست يابيم.

خبرنگار قطري درباره انتظار قلعه‌نويي براي بازي فردا پرسيد و در پاسخ شنيد ما فقط سه امتياز را مي‌خواهيم و به لطف خدا اميدواريم به اين مهم دست يابيم.