بازگشت پدیده مشهد به صدر جدول

ساعت 01:01 شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲

تیم فوتبال پدیده مشهد در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور با پیروزی مقابل شهرداری یاسوج به صدر جدول این گروه صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در این بازی که در مشهد برگزار می شد ،بهمن طهماسبی در دقیقه 31 و یونس شاکری در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی برای تیم میزبان گلزنی کردند.
خسرو پیروزان در دقیقه 56 تنها گل تیم شهرداری یاسوج را به ثمر رساند.در این بازی تیم شهرداری یاسوج از دقیقه41 با اخراج محمد امینی 10 نفره شد.
پدیده با این پیروزی با 37 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم سیاه جامگان دیگر تیم  مشهدی استان خراسان رضوی در این گروه  در صدر جدول گروه الف قرار گرفت.
در سایر بازی های این گروه نساجی مازندران در یک بازی پرگل سه بر دو مقابل گیتی پسند اصفهان به برتری رسید .در این بازی محمد نژاد مهدی(1)،پویا خاور پور(20)ومصطفی نوربخش(95)برای نساجی گلزنی کردند و 2گل تیم اصفهانی را امین قاسمی در دقایق (48و55) درون دروازه حریف جای داد.
تیم فوتبال نساجی در این دیدار از دقیقه 75 با اخراج حسین بغلانی 10 نفره شد.
در آبادان تیم فولاد یزد  دست به کار بزرگی زد وموفق شد با یک گل از سد صنعت نفت عبور کند.
در تهران نیروی زمینی در مصاف با استقلال اهواز تن به تساوی بدون گل داد. گهر درود در خانه سه بر دو مغلوب الوند همدان شد و گل گهرسیرجان دردیدار با شهرداری بندر عباس به تساوی یک بر یک رسید.