گل محمدی: به سه امتیاز بازی با تراکتورسازی نیاز داریم

ساعت 01:01 شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: ما چیزی از تیم‌هایی که هزینه کرده‌اند کمتر نداریم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت اظهار داشت: 5 بازی سرنوشت ساز تا پایان مسابقات باقی مانده که یکی دیدار فرداست. برای قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدولی به 3 امتیاز دیدار فردا نیاز داریم.

وی افزود: تراکتورسازی شرایط بهتری پیدا کرده است عملکرد مثبتی داشته است. این تیم با تمام قوا به میدان می آید برای ادامه روند و کسب قهرمانی امیدوار هستیم که بازی فردا را ببریم تمرینات خوبی داشتیم. فکر می‌کنم بازی قابل قبولی را مشاهده کنیم.

گل‌محمدی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: امامیان و دباغ از اول فصل مصدوم بودند محروم هم نداریم.

سرمربی نفت در مورد اینکه می‌توانند قهرمان شوند خاطرنشان کرد: با بازیکنان صجبت کردیم و نشان دادیم می‌توانیم قهرمان شویم از تیم‌هایی که هزینه زیادی کردند چیزی کم نداریم همه ستاره هستند و نشان دادند می‌توانند قهرمان شوند. به کارمان ایمان داریم. برای رسیدن به هدفمان خوب می‌جنگیم مطمئن هستم لیاقت قهرمانی را داریم. همیشه گفته‌ام باید به کارمان ایمان داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه آیا سال آینده هم در نفت باقی خواهد ماند و بعد از بازی با تراکتورسازی برنامه خود را به باشگاه می‌دهد گفت: هنوز با من صحبتی نشده است. فعلا تمرکز روی 5 بازی آینده است که نتایج خوبی کسب کنیم فرصت برای فکر کردن برای فصل بعد و دادن برنامه وجود دارد.

وی در مورد تعطیلی لیگ یادآور شد: تعطیلی به تیم‌ها کمک نمی‌کند این تعطیلی از شرایط ایده‌ال خارج می کند برای همه تیم ها است باید برنامه ریزی کنیم تا در شرایط ایده‌آل قرار بگیریم.

انتهای پیام/ی