باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می توانند از 3 بازیکن قرضی استفاده کنند

ساعت 01:01 شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: بنابر مصوبه امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران باشگاه های حاضردر لیگ قهرمانان آسیا می توانند از 3 بازیکن قرضی دیگر باشگاه ها استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج افزود: هدف هیأت رئیسه سازمان لیگ از  تصویب این مصوبه کمک به تیم های استقلال تهران، فولاد خوزستان،سپاهان اصفهان وتراکتور سازی تبریز برای حضور پرقدرت در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا ست.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: طبق این مصوبه این بازیکنان تا پایان فصل دیگر نمی توانند در باشگاه قبلی خود بازی کنند.
رئیس سازمان لیگ درباره فینال جام حذفی نیز گفت: فینال جام حذفی با نظم خاص و در بهترین شرایط برگزار خواهد شد و در این رابطه استانداری کرمان ، شورای تامین استان و هیأت فوتبال کرمان و باشگاه های مس و تراکتور سازی کمال همکاری را خواهند داشت.
تاج افزود:همانطور که بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود شرایط حضور تماشگران در این بازی نیز مساوی است و 50 درصد به میزبان و 50 در صد به میهمان اختصاص داده شده است.
وی گفت: در این بازی به دلیل اینکه میزبان آن به صورت قرعه کشی تعیین شد، بحث میزبان ومیهمان مطرح نیست و شرایط حضور تماشاگران برای هر دو تیم یکسان خواهد بود و این موضوع پیش از قرعه کشی به اطلاع باشگاه رسیده بود.