اولیویرا: از بازگشتم به ایران خوشحالم

ساعت 01:01 شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فقط به خاطر مردم دوباره به ایران بازگشتم.

تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت در مورد تفاوت تیم تراکتورسازی با سال قبل اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تبریز و ایران بازگشتم. مردم لطف و محبت به من دارند و عامل اصلی در بازگشت من به تبریز بودند. یک هفته است به تبریز رسیده‌ام بعد از 2-3 روز باید به مصاف فولاد خوزستان می‌رفتیم. خوشحالیم که پیروز شدیم و به فینال رسیدم. بازی آخر مقابل مس کرمان خیلی سخت است. 5 بازی لیگ هم باقی مانده 3 بازی بیرون از خانه با تیم‌های صدر جدولی داریم و 2 مسابقه درون خانه به میدان می‌رویم. همچنین بازی‌های آسیایی نیز در پیش است.

وی افزود: وقتی برای اولین بار سال قبل به تبریز آمدم و کارم را در تراکتورسازی شروع کردیم. با همان انگیزه و روش کار و با همان فاکتورهایی که در گذشته داشتیم کارمان را ادامه خواهیم داد. همان چیزی که در ابتدا با خودم آوردم در سفر دوم نیز دارم تجربه به عنوان یک بازیکن و مربی برا کمک کردن به بازیکنانی که پیشرفت کنند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنده شویم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم. کار کردن مرتب در تمرینات لازم است ناگفته نماند نمی‌توانم طرز تفکر بازیکنان را تغییر دهم اما سعی می‌کنم تجربه کاری خود را به کار گیرم تا تیم پیشرفت کند و به کمک بازیکنان به هدفمان نزدیک شویم. در این فاصله که به تراکتورسازی آمدم باغ‌ابادی به عنوان دست راست من کمک زیادی کرده است و ما تمرکزمان برای بازی فرداست.

اولیویرا در مورد اینکه آیا توان تیمش را برای فینال جام حذفی می‌گذارد یا بازی نفت را جدی می‌گیرد یادآور شد: تمام تمرکز ما معطوف به بازی با نفت تهران است. فعلا ما تمام هدفمان بازی با نفت است. سپس به مسابقه مس کرمان متمرکز می‌شویم مطمئنا بازی متفاوتی خواهد بود رسیدن به فینال راحت نبوده است. رسیدن به فینال چیزی نیست که همیشه به دست آید بازی سختی داریم. شاید پیش از این روی کاغذ همه شانس فینالیست شدن را به استقلال و فولاد می‌دادند اما شرایط به گونه دیگری رقم خورد.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: فقط مهدی کیانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/