قلعه‌نویی: سوتفاهامات من و کی‌روش برطرف شد

ساعت 01:01 شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جلسه‌ای که بین من و کی‌روش برطرف شد سوتفاهمات را رفع کردیم.

امیر قلعه‌نویی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و سایپا صحبت‌های مدیر رسانه‌ای در مورد صعود استقلال در رنکینگ فدرایون تاریخ و آمار اظهار داشت: این خبر را تازه شنیدم. جا دارد به مس کرمان تبریک بگویم وقتی فیلم را نگاه کردیم حق‌وردی 2 پنالتی صد در صد را نگرفته است کوچکترین اشاره‌ای به این مسئله‌ نکردیم باختیم و این مسئله مبارک مس باشد.

وی افزود: بازی فردا بسیار سخت است. قبلا گفتم سایپا بازی با برنامه‌ای انجام می دهد و دوندگی زیادی انجام می‌دهد. از بازی جام حذفی تا دیدار با ساپیا استراحت کم داشتیم کارمان سخت‌ تر است. شاید با 2 - 3 تغییر به میدان برویم.

سرمربی استقلال در مورد جلسه با کی‌روش گفت: اجازه بدهید اگر خواستند موضوعاتی از جلسه را بگویم برخی سوتفاهمات برطرف شد. مقداری صحبتها را من و بخشی هم کی‌روش انجام داد. فضای جلسه خوب بود مشکلاتی در ذهن او بود با صحبت برطرف شد اگر خواستند در مورد جلسه صحبت کنند.

وی افزود: نامه‌ای زدیم و به کی‌روش نشان دادم. گفتیم با تیم ملی تعامل می‌کنیم یکی از راهکارهایی که دنبال این هستیم دست و پا بسته به مصاف حریفان نرویم و تیم ملی اماده شود نامه‌ای قبل از برنامه ورزش و مردم دادیم تا یار کمکی بگیریم. با استقلال خوزستان انصافا صحبت کردیم، بقیه به بازیکنانشان نیاز دارند مشکلات زیادی داریم. باید بازیکنی انتخاب کنیم که در اردوی تیم ملی نباشد و باشگاهش شرایط حساسی نداشته باشد و به درد ما بخورد. با مبعلی صحبت کردیم، ویسی و باشگاه موافقت کردند ما هیچ اسم دیگری نبود. یکی دو نفر دیگر مد نظر هستند اما نمی‌دانم چرا اسامی دیگر مطرح شده است. باشگاه های دیگری که بازیکنانش را می خواهیم شرایط خوبی ندارد و دیروز هم باختند ما چند بازیکن را می خواهیم.

وی در مورد اینکه آیا با میداودی صحبت کرده گفت: فقط با مبعلی صحبت کردیم.

سرمربی استقلال در مورد فشردگی مسابقات خاطرنشان کرد: جام آوردن و قهرمان شدن دست خداست باید تکلیف خود را انجام دهیم و نتیجه را به خدا بسپاریم اگر حیدری برگردد مشکلات تاکتیکی ما برطرف می‌شود. امسال به چند شکل بازی کردیم وقتی چند بازیکن از دست دادیم روی جمشیدیان سرمایه گذاری کردیم که او هم مصدوم شد. حیدری هم مصدوم شد باید ببینیم شرایط بدنی او چگونه است آن موقع در مورد او صحبت کنیم باید در حال حاضر به فکر بازی با سایپا هستیم.

سرمربی استقلال در مورد کادر پزشکی قبلی استقلال و اینکه چرا بازیکنانی مثل کبه با مصدومیت به این تیم می آیند گفت: جا دارد از کادر پزشکی استقلال تشکر کنم. آنها از بهترین‌های آسیا هستند. یقینا کبه در بازی با کاسپین مصدوم شد او شرایط مسابقه را پیدا کرد و در یک بازی حساس از او استفاده کردیم که مصدوم شد شرایط جمشیدیان مبهم است او دردهایی دارد که ما تا به حال در لیگ نشنیده‌ایم،نه رویم می شود بگویم چه مشکلی دارد و نه می توانم به آن اشاره کنم. در بیمارستان آتیه مشاوره گرفتیم اما باز هم درد داشت نمی‌دانیم او چه مشکلی دارد. دکتر نوروزی و همکارانش جز بهترین‌های آسیا هستند حیدی و بیک‌زاده و چند بازیکن دیگر چون بدنسازی نکردند کمی ضعیف شده بودند اما در مورد جمشیدیان چه اتفاقی افتاده برای ما نیز جای سوال دارد.

قلعه‌نویی در مورد دیدار کی‌روش و رحمتی و آیا در جلسه او با سرمربی تیم ملی موضوع رحمتی نیز مطرح شد گفت: اجازه دهید اگر قرار است صحبت‌های جلسه به بیرون درز پیدا کند از طرف مسئولان باشد.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش می‌گوید پول نمی‌دهد گفت: چون سوال خارج از مسائل فنی است اجازه دهید پاسخ ندهم.

انتهای پیام/ی