فنایی: بازی حساسی مقابل استقلال داریم

ساعت 01:01 شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی بسیار حساسی مقابل استقلال داریم و با انگیزه ظاهر خواهیم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  انگین فیرات در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سایپا و استقلال حاضر نشد. علت عدم حضور او را شکستگی پای وی اعلام کردند.

داود فنایی در مورد این بازی اظهار داشت: ضمن عذرخواهی در مورد عدم حضور فیرات باید بگویم خدا را شکر در هفته گذشته با وجود شرایط آب‌وهوایی تمرینات خوبی داشتیم. به جز روز چهارشنبه در سایر روزها با مساعدت کارکنان سایپا که زمین را آماده کردند تمرین کردیم.

وی ادامه داد: محروم و مصدوم نداریم و آماده دیدار فردا هستیم. استقلال از نظر کادر فنی و مدیریت کاملا شناخته شده است و آنها در صدر جدول هستند. استقلال کادر فنی کارکشته‌ای دارد. این بازی برای آنها خیلی حساس است در صدر جدول هستند 3 امتیاز بازی فردا آنها را در کورس نگه می‌دارد و در صورت عدم کسب امتیاز عقب می‌افتند بازی بسیار حساس است.

فنایی در پاسخ به این سوال که لیگ برتر تعطیل می‌شود و آیا این موضوع به سود یا به زیان سایپا است، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم به نفع و یا ضرر ما است. این تصمیم را سازمان لیگ به خاطر منافع ملی و نماینگان ایران در اسیا گرفته است. دیدید در مسابقات زیر 22 سال رضایی را خیلی راحت در اختیار تیم ملی قرار دادیم، کاری که خیلی ها انجام ندادند کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در مورد اینکه خودش دروازه‌بان پرسپولیس بوده و حالا چقدر انگیزه دارد که استقلال مقابل تیم آنها متوقف شود، تاکید کرد: دوست دارم در مورد مسائل فنی سایپا و مسابقه صحبت کنم. 3 گلر خوب داریم صادقی، امیرخانی و اخباری که جز جوانان لیگ هستند. مشکلاتی داریم که باید برطرف کنیم که بهتر در ادامه لیگ ظاهر شویم.

انتهای پیام/خ