مجتبي تقوي: ذوب‌آهن تيم برتر زمين بود

ساعت 01:01 جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲

سرمربي تيم ذوب آهن گفت: اگر امروز مربي تيم ذوب آهن هستم شرايط تيم را مي دانستم و انتظارات مديران را در نظر گرفته‌ام. من مثل مربياني نيستم که مدام بگويم تيم را من نبسته‌ام.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مجتبي تقوي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و سپاهان، اظهار کرد: شهرآورد اصفهان بسيار با کيفيت‌تر و بهتر از شهرآورد تهران بود و بازيکنان کيفيت فني بسيار بالاتري نسبت به شهرآورد تهران نشان دادند.
وي با تبريک برد به سپاهاني‌ها گفت: ذوب آهن تيم برتر زمين بود. اما تفاوت ما با سپاهان در اينجا بود که سپاهاني‌ها فاکتور تجربه را چاشني بازيشان کرده بودند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن، تصريح کرد: ما بچگانه از تيم سپاهان گل خورديم و يک گل را نيز به ثمر رسانديم که داور آن را آفسايد گرفت که من نمي‌خواهم بگويم که به خاطر گل آفسايد بازنده شديم، اما اين صحنه را به کارشناسان واگذار مي‌کنم.
تقوي ادامه داد: يا توقع من از تيم ذوب آهن بالا است يا اين که تيم ذوب آهن کيفيت بازي‌اش را بايد بالا ببرد و اين چالشي است که مدت‌ها ميان من و ذوب آهن برقرار است. اما تيم ذوب آهن با اين ظرفيت در مقابل تيم سپاهان که يکي از با کلاس‌ترين تيم‌هاي ايران است بازي خوبي را نشان داد و نشان داد که پتانسيل ماندن در ليگ را دارد.
وي افزود: شش هفته است که با تيم‌هاي بالا نشين بازي ‌کرده‌ايم و نتايج بدي هم کسب نکرده‌ايم. اما به شما قول مي دهم که بازي‌هاي آسان ما از هفته‌ ديگر آغاز شده و در ليگ خواهيم ماند. بازي‌هاي ما در پايين جدول بسيار آسان‌تر از بازي با تيم‌هاي بالاي جدول است، چرا که آنها همانند ما و در کيفيت ما قرار دارند و راحت تر از تيم‌هاي بالاي جدول مي‌توان از آنها امتياز گرفت.
وي ادامه داد: اميدوارم که تيم ذوب آهن در ليگ بماند، چرا که ما از موقعيت‌هايمان به خوبي استفاده مي‌کنيم. اما از بازيکنان با تجربه انتظار داريم که به کمک تيم ما بيايند. براي مثال اسماعيل فرهادي توقعات من را برآورده نکرده است، چرا که من از او بسيار انتظار دارم.
تقوي گفت: سپاهان يکي از بهترين تيم‌هاي ايران است و يک سر و گردن بازي را نسبت به تيم‌هاي ديگر ايران با کيفيت تر انجام مي‌دهد و قطعا مي‌تواند يکي از گزينه‌هاي مدعي قهرماني باشد، چرا که بازيکنان دقيقا همان چيزي که کرانچار انتظار دارد انجام مي‌دهند.
وي خاطر نشان کرد: ذوب آهن در ليگ مي‌ماند، چرا که ظرفيت ماندن در ليگ را دارد و من اگر امروز مربي اين تيم هستم، شرايط ذوب آهن مي دانستم و انتظارات مديران را نيز در نظر داشتم، پس از آن دسته مربياني نيستم که مدام بگويم که تيم را خودم نبستم.