ابراهيم‌زاده: برتر از داماش بوديم

ساعت 01:01 جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: بازي تحت کنترل ما بود و برتر از حريف بوديم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  منصور ابراهيم‌زاده پس از تساوي يک بر يک برابر داماش گيلان در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازي خوبي بود در نيمه اول و دوم بازي را در اختيار داشتيم. داماش با فشار تماشاگرانش براي پيروزي آمده بود اما ما بازي را کنترل کرديم و موقعيتي به حريف نداديم. ما برتر از داماش بوديم.
وي در مورد دستگيري مالک باشگاه و همچنين مشکلات مالي راه‌آهن گفت:‌ بازيکنان ما با غيرت بازي مي‌کنند و بعد از اتفاقي که براي بابک زنجاني افتاد شرايط تيم تحت تأثير قرار گرفت. بازيکنان ما بعد از ابتداي فصل ديگر دريافتي‌ نداشتند و از نظر مالي همديگر را پوشش مي‌دهند. منتظريم تا فصل تمام شود.
سرمربي راه‌آهن در مورد شانس بقاي راه‌آهن و داماش گفت: وضعيت ما براي بقا در ليگ برتر 50 درصدي است و بازي هفته آينده ما مقابل ذوب آهن مي‌تواند خيلي مهم و تأثيرگذار باشد.
ابراهيم‌زاده در مورد حق پخش تلويزيوني گفت: بايد حق پخش واقعي به باشگاه‌ها پرداخت شود تا آنها بتوانند مخارج خود را تأمين کنند.
خبرنگاري از ابراهيم‌زاده در مورد حضور يک عکاس که در پرونده محسن قهرماني در انتقال پول دخيل بوده سوال پرسيد که گل‌مکاني مدير رسانه‌اي راه‌آهن گفت:‌ حکم صادره قطعي نيست و قابل اعتراض است به همين دليل هم اين عکاس مي‌تواند ما را همراهي کند.