برتري سپاهان در دربي‌ اصفهان، توقف صبا و داماش

ساعت 01:01 جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲

در سه ديدار از هفته بيست و ششم، سپاهان با پيروزي در دربي اصفهان جانشين پرسپوليس شد، تيم‌هاي ته جدولي امتيازها را تقسيم کردند و استقلال خوزستان هم در قم به تساوي رسيد.

 هفته‌ بيست و ششم مسابقات فوتبال ليگ برتر عصر امروز (جمعه) از ساعت 15 با برگزاري سه مسابقه آغاز شد که در حساس‌ترين بازي داربي اصفهان ميان دو تيم سپاهان و ذوب آهن را تيم سپاهان با نتيجه‌ يک بر صفر برد.
 تک گل سپاهان را يعقوب کريمي در دقيقه‌ 64 به ثمر رساند. تيم ذوب آهن در دقيقه 18 بازي يک گل به ثمر رساند که داور با نظر کمک‌داور آن را مردود اعلام کرد. اين تصميم اعتراض شديد ذوب‌آهني‌ها را به دنبال داشت. در ادامه اين سپاهان بود که با گل دقيقه 64 برتري را از آن خود کرد. يعقوب کريمي در اين لحظه بازي سانتر به دست آمده از ضربه ايستگاهي را با ضربه سر به گل تبديل کرد.
همچنين در رشت تيم داماش گيلان پذيراي راه‌آهن بود که اين مسابقه با تساوي يک بر يک تمام شد. گل‌هاي اين مسابقه را روح الله سيف اللهي در دقيقه‌ 55 براي داماش و بهادر عبدي در دقيقه‌ 74 براي راه‌آهن به ثمر رساندند.
در اين بازي ابوالفضل حاجي زاده و رضا کاردوست از تيم داماش و همچنين سيد علي حسيني از راه‌آهن کارت زرد دريافت کردند.
در سومين مسابقه امروز هم دو تيم صبا و استقلال خوزستان در قم به همين نتيجه‌ رضايت دادند.
ابراهيم صالحي در دقيقه‌ دو براي استقلال خوزستان و رضا عنايتي در دقيقه‌ 78 از روي نقطه پنالتي براي تيم صبا گلزني کردند.
در اين بازي هم اکبر صادقي و سعيد لطفي از صبا و محمد طيبي از استقلال خوزستان کارت زرد دريافت کردند.
با نتايجي که در اين سه مسابقه به دست آمده است، تيم سپاهان با 46 امتياز به طور موقت با دو پله صعود در رده سوم جدول قرار مي‌گيرد.
اما جايگاه ساير تيم‌ها در جدول با اين نتايج تغييري نمي‌کند.
ساير بازي‌هاي اين هفته يکشنبه (پس فردا) انجام مي شود.