صعود مس کرمان به فينال با شکست استقلال

ساعت 01:01 سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

تيم فوتبال استقلال در خانه مغلوب مس شد تا شاگردان بوناچيچ حريف تراکتورسازي در فينال جام حذفي شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، ديدار استقلال و مس کرمان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي که از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در هواي برفي آغاز شده بود با برتري 2 بر يک مس خاتمه يافت تا استقلال در خانه از رسيدن به فينال بازبماند.
برخلاف انتظار اين تيم مس بود که بازي را تهاجمي آغاز کرد و لوسيانو ادينهو دقيقه 7 ضربه خطا در پشت محوطه جريمه را به تور دروازه رحمتي و استقلال دوخت. با اين گل شاگردان قلعه نويي به خود آمدند و حملات استقلال هم آغاز شد. امير حسين صادقي در دقيقه 12 به شادي مسي‌ها خاتمه داد و روي يک ضربه ايستگاهي ارسال شده با ضربه سر گل تساوي آبي پوشان را وارد دروازه رودباريان کرد
بعد از اين گل باز هم حمله در دستور کار استقلال و ضد حمله در متن برنامه بازي مس قرار داشت اما رد و بدل شدن 2 گل زودهنگام احتياط دو تيم را هم افزايش داده بود تا تجمع در ميانه ميدان و دل بستن به ارسال هاي بلند به سياست غالب بازي در دقايق مياني نيمه نخست تبديل شود. دقيقه 25 ناگهان موج حمله تيم مس درون محوطه جريمه استقلال با چند رفت و برگشت به شوت ترشيز ختم شد که رحمتي توپ را مهار کرد.
بعد از افت بازي تنها در دقيقه 44 بود که شوت ادينيو يخ بازي را آب کرد که اين توپ را هم رحمتي به زحمت دفع کرد تا در نهايت نيمه نخست با تساوي يک بر يک تمام شود.
در نيمه دوم بازي به جز چند شوت به دروازه و درگيري هاي ميانه ميدان اتفاق خاصي نداشت و گويا دو تيم از همان ابتداي نيمه دوم خود را براي رفتن بازي به وقت اضافه آماده کرده بودند با اين حال در دقايق پاياني همه چيز عوض شد و ادينيو در دقيقه 85 با استفاده از ضد حمله تيمش گل دوم خود و مس را به ثمر رساند تا تيمي که براي بقا در ليگ برتر تلاش مي کند با برتري 2 بر يک در اين ديدار به فينال جام حذفي راه پيدا کند.
بدين ترتيب مس 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي به مصاف تراکتورسازي خواهد رفت. ميزبان اين ديدار فردا با قرعه‌کشي مشخص مي‌شود.