گل محمدی: امیدوارم سایپا را ببریم

ساعت 01:01 دو شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲

سرمربی نفت: امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم و مسابقه حساسی است. با توجه به نیازی که داریم از مدیران نفت تهران می خواهم توجه بیشتری به تیم کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سایپا گفت: در سه هفته گذشته نتوانستیم بیشتر از دو امتیاز کسب کنیم. هرچند اگر دقت می کردیم و شانس داشتیم یا مقابل پرسپولیس کمک داور دقت می کرد امتیاز بیشتری داشتیم اما نمی توان انتظار که همه چیز به نفع ما باشد. امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم و مسابقه حساسی است. با توجه به نیازی که داریم از مدیران نفت تهران می خواهم توجه بیشتری به تیم کنند.

سرمربی نفت تهران تأکید کرد: هر بازی نسبت به مسابقه قبل دشواری خاص خودش را دارد. تمرینات خوبی را انجام دادیم از بازیکنان می‌خواهم نمایش متفاوت تری داشته باشند و با تمرکز بیشتر بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: رضا نوروزی مصدوم است. پورعلی گنجی هم محروم است. امامیان و دباغ نیز از ابتدای فصل با ما نبودند.

گل‌محمدی افزود: مقابل ذوب آهن تمرکز خوبی نداشتیم. امین حاج محمدی مصدوم شد و شرایط بیرانوند در دو روز گذشته خوب نبود. متاسفانه در این میان نفت ضرر کرد. همه فکر می کردند نفت عزیز دردانه فدراسیون است اما دیدند که ما ضرر کردیم. به دلیل در اختیار قراردادن بازیکنان به تیم ملی هم دیدار مقابل ذوب آهن را از دست دادیم و امیدوارم فردا اتفاق خاصی رخ نداد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا از مدیرعامل انتقاد می‌کند گفت: نه انتقاد من به مدیریت نیست .تیم جوانی داریم و انتظار داریم با توجه به کاری کردیم بازیکنان شارژ شوند و توجه بیشتری به آنها شود فکر کنم در این مسئله کمی بی توجهی شده است. مشکل خاصی نبود اما در جای حساس فقط من مربی نمی توانم انگیزه دهم سایر نفرات هم باید بیشتر به عملکرد بازیکن توجه کنند.

وی در مورد اینکه چه پیش بینی از دیدار فردا دارد، عنوان کرد: شکل بازی سایپا مثل ما است انها در حمله سرعت خوبی دارند و در دفاع هم خوب جمع می شوند استفاده از موقعیت اهمیت داد و هرکس بهتر باشد برنده می‌شود. بازی پایاپایی را پیش بینی می کنم.

گل‌محمد در پایان در مورد دربی78 پایتخت گفت: : چیزی که مهم است این است که جذاب نبود همه ناراحت هستند در جایگاهی نیستم که بخواهم نمره بدهم. کارشناسان این مسئله را ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام/خ

کلید واژه