ابراهیم زاده: لیگ برتر از جام‌حذفی برای ما مهمتر است

ساعت 01:01 دو شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲

سرمربی راه‌آهن سورینت گفت: لیگ برتر برای ما نسبت به جام حذفی اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی بیش از دیدار راه‌آهن سورینت و تراکتورسازی در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عنوان کرد: پیش از اینکه بخواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم، می‌خواستم یک دست مریزاد و تیم و بازیکنانم بگویم، باعث افتخار من و هر کسی است که با این نفرات کار می‌کند. بازیکنانم در شرایط سخت و باوجود مشکلاتی که بوجود آمده، با همدلی و تعصب کار می‌کنند، به آنها دست مریزاد می‌گویم. ما مشکلاتی در خصوص وضعیت زمین هم داشتیم.

وی در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی، یادآور شد: بازی حذفی شرایط خاص خود را دارد، برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا مسیر کوتاهتری را می‌توانیم سپری کنیم، هدف ما زمانی که وارد جام حذفی شدیم کسب موفقیت بود و هم‌اکنون هم به دنبال این موضوع هستیم. البته در مقابل اهمیت مسابقات لیگ بیشتر است به همین دلیل به رقابت‌های لیگ برتر اهمیت بیشتری می‌دهیم.

سرمربی راه‌آهن سورینت یادآور شد: در رقابت‌های حذفی از جوانان خود استفاده می‌کنیم که با انگیزه هستند، امیدواریم مشکلات برطرف شود و بتوانیم مسیری را که مدنظر داریم بخوبی سپری کنیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سؤال که زمانی که رامین رضائیان جلوتر بازی می‌کند عملکردش بهتر است تا اینکه دفاع راست باشد، تصریح کرد: رضائیان از جمله بازیکنان خوب ما است اما اینکه بازیکن در چه پستی بازی کند، بسته به اهداف ما دارد. او می‌تواند در هر دو پست بازی کند به غیر از او بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند در این پست‌ها به میدان بروند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه وحید طالب‌لو دروازه‌بان راه‌آهن پس از دیدار با گسترش فولاد در تمرینات حاضر نشده و وضعیتش چگونه خواهد شد، گفت: من نمی‌دانم چه کسی با او مصاحبه کرده و بعد از بازی با گسترش او در تمرینات حاضر نشد، خود به خود شرایطی بوجود آمد که ما از دروازه‌بان سوم خود استفاده کنیم، گلر سوم خود را از تیم امید انتخاب کرده بودیم که در کوران مسابقات امید باشد. همچنین از یک دروازه‌بان دیگر از تیم جوانان به ما اضافه شده. سایر موارد در خصوص طالب‌لو به مسئولان باشگاه برمی‌گردد.

وی در مورد اینکه‌ آیا رقابت‌های جام حذفی را فدای لیگ خواهد کرد، اظهار داشت: همانطور که گفتم برای ما مسابقات لیگ برتر مهم‌تر است با توجه به شرایطی که در جدول داریم، اهمیت بیشتری دارد اما انگیزه بازیکنان جوان هم مطرح می‌شود. شما از واژه فدا کردن استفاده کردید، اما من اسم این حرکت را ارجح قرار دادن می‌گذارم، البته نه اینکه ما دست و پا بسته باشیم، تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم و به دنبال موفقیت خواهیم بود.

سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد اینکه چقدر امید دارد تا تیمش در لیگ برتر باقی بماند، گفت: اعتقاد ما این است که می‌توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم. امید ما هر روز این است و کار می‌کنیم. به هرحال مشکلاتی هم در این بین وجود داشت و شما می‌دانید، حتی می‌خواستیم 3 بازیکن خارجی جذب کنیم و به دلیل مسائلی که همه می‌دانند این اتفاق رخ نداد. ما به همدلی بازیکنان به دنبال موفقیت هستیم.

انتهای پیام/ی