فیرات: مثل همیشه هجومی بازی می کنیم

ساعت 01:01 دو شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امسال از صفر تیم ساختیم و بازیکنان جوانی را اضافه کردیم.

انگین فیرات در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت تهران گفت: در مورد دو بازی آخر صحبت می‌کنم. در بازی آخر از لحاظ فوتبالی خوب بودیم اما بردی که حقمان بود را کسب نکردیم. مشکلات زیادی داریم. واقعیتی که پیش آمده این است که از تیم های صدر جدول فاصله گرفتیم و با تیم‌های پائین تر نیز کاری نداریم. در بازی‌های باقی مانده برای سال بعد برنامه ریزی می‌کنیم.

وی افزود: به بازیکنان جوان اعتقاد دارم در تیم های دیگر اگر بازیکن 24 سال جوان است هفته بعد با میانگین 23 سال وارد مسابقات شدیم. حتی بازیکن 16 سال داشتیم. سال بعد هم این کار را می کنم شاید در سیستم تیم هم تغییراتی ایجاد کنیم.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: امسال از صفر یک تیم را درست کردیم. پایه خوبی را طراحی کردیم. حداکثر تا 7-8 سال تیم را نجات دادیم. واقعیت این است که باید تصمیم گیری کنیم. اگر سرمایه گذاری شود و بازیکنان با کیفیت برای سال بعد جذب شود مطمئن هستم سال بعد همواره فوتبال رو به جلویی خواهیم داشت.

فیرات در مورد دیدار مقابل نفت تهران تأکید کرد: نفت فصل خوبی را گذرانده خوب دفاع می کند خوب حمله می‌کند اما تیم ما مثل همیشه هجومی بازی می کند چرا که از بازیکنان انتظار داریم امیدوارم فردا از بازی همه لذت ببرند برخی موضوعات را نمی‌توانم قبول کنیم. ما فردا در دهمین روز سومین بازی را انجام می دهیم. تیم حریف 12 روز بازی نکرده است. مصدومان آنها خوب شده است. نگران نباشید اگر برعکس هم بود همین حرف را می‌زدم. باید کاری کنیم که در زمینه ورزشی حرکت خوبی کرده باشیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم نداریم و امروز در این حوزه شانس داریم. هفته پیش 5 بازیکن نبودند و فردا فقط حامد شیری را به دلیل محرومیت نداریم. بازیکنان در این رابطه فردا احساس راحتی می کنند اما این را بگویم کاوه رضایی در دو بازی آخر نبوده است. او در 6 روز 3 بازی کرده و خیلی خسته است نمی‌دانم به او بازی بدهم یا نه.

انتهای پیام/ی

کلید واژه