دایی: در دربی به مساوی هم فکر نمی‌کنیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اعلام کرد در این مسابقه به مساوی هم فکر نمی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال گفت: صحبت اضافی لازم نیست. متاسفانه کمبود امکانات است که باعث شده صدا خوب نرسد. همه از حساسیت بازی خبر دارند مهم این است که در این بازی به برد نیاز داریم. به مساوی هم فکر نمی کنیم باید فاصله را باصدر کم کنیم همه هدف ما این است که با بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم. از ارزش های استقلال همه خبر دارند آنها 5 بازی پشت هم پیروز شدند آنها دنبال برد هستند اما پیروزی برای ما مهم تر و حیاتی تر است برای این کار به میدان می رویم.



وی در مورد اینکه نکونام، منتظری و فرهاد مجیدی از استقلال در دیدار برگشت دربی نیستند، افزود: این ها که نام بردید از بزرگان فوتبال ما هستند. نسبت به نیم فصل اول استقلال بهتر بوده و به صدر رسیده است. بودن این بازیکنان کار را سخت تر می کند اما استقلال همیشه استقلال است.



سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه توصیه ای برای هواداران دارد،گفت: مثل همه بازی ها مردم به ورزشگاه می آیند خیلی دوست دارم که در کمال ادب و احترام به حریف، هواداران در ورزشگاه حاضر شوند. انشاالله فردا ورزشگاه پر شود و شاهد یک بازی خوب از سوی دو تیم باشیم. مهرداد کفشگری را به علت مصدومیت نداریم سایر نفرات هستند از بهترین ها استفاده می کنیم.



دایی در مورد دربی رفت ادامه داد: کارشناسان باید نظر بدهند من مخالف این هستم که می گویند کیفیت بازی رفت پائین بود هر کس از دیدگاه خود نگاه می کند. سال قبل مگر دربی بهتر از بازی رفت امسال بود؟ برخی رسانه ها مدام از کیفیت پائین لیگ می گویند. شما اگر لیگی را سراغ داشتید کیفیت آن بهتر از امسال بود بگویید امسال به لیگ هجمه وارد شده و گرنه فوتبال ما همیشه همین بوده است به نظر من فوتبال ما از لحاظ فنی بهتر از قبل شده است دوست دارم دربی فنی شود و اینکه هر دو تیم مردانه بازی کنند و هر کس بهتر باشد برنده شود به تیم خودم مطمئنم که دنبال برد هستیم و در زمین تفکر کسب یک امتیاز را نداریم بچه های تیم کاری که خواستیم را انجام می دهند.



دایی در مورد خداحافظی مظفری زاده گفت: از داوران بزرگ است دعا می کنم یکی از بهترین قضاوت های خود را انجام دهد.



سرمربی پرسپولیس در مورد اعتصاب بازیکنان در تمرین دیروز این تیم گفت: شاید این اتفاق به تیم ما وقفه وارد کرد مطمئن باشید امروز این کار را جبران می کنیم. بدانید که بچه های من همه چیز را دور انداختند و فقط به بازی فردا فکر می کنند به دور از همه مشکلات فقط فکرمان بازی است. هواداران مطمئن باشند کسی کم نمی گذارد و همه با تمام توان کار می کنند همه چیز را کنار گذاشتیم تا فردا بازی خوبی انجام دهیم به بازیکنانم اعتماد دارم می دانم همه با جان و دل بازی می کنند تا نتیجه خوبی بگیریم. خیلی وقت است مشکلات مالی داریم. متاسفانه خیلی ها مصاحبه کردند و گفتند اما گوش شنوا نیست. کسی مثل رویانیان به تنهایی نمی تواند مشکل مالی را برطرف کند. شاید وزارت ورزش از رویانیان خوشش نمی آید در این صورت چرا دود این مسئله باید به چشم هواداران برود مگر یک نفر می تواند این همه هزینه را تامین کند او تمام تلاش خود را انجام داده است. بچه ها چیزی نگرفتند و فقط وعده می دهیم. خانه خریدند و در آن ماندند چرا که پول ندارند. می دانم لوازم خانه بچه ها در کامیون است و تا پول ندهند نمی توانند جا به جا شوند. باید این مشکلات را حل کرد بعد انتظار دیگری داشته باشیم.



وی در مورد اینکه آیا ممکن است بعد از دربی بازهم تمرین از سوی بازیکنان تحریم شود، خاطرنشان کرد: بعد از دربی در این مورد تصمیم می گیریم همه با هم هستیم اگر تصمیمی باشد کادر فنی و بازیکنان با هم می گیرند.



دایی در مورد حضور مدیران در تمرین دو تیم گفت: انشاالله اثر مثبت داشته باشد و باعث حضور هواداران هم در ورزشگاه شود.



انتهای پیام/ی