تثبیت صدر نشینی استقلال با برتری مقابل همنام خوزستاني

ساعت 01:01 شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در پايان 90 دقيقه به برتري يک بر صفر آبي‌پوشان تهراني انجاميد اما اين ديدار برخلاف نتيجه‌اش صحنه‌هاي زيبا و جذاب زيادي داشت. تک گل استقلال را محمد قاضي در دقيقه 76 با ضربه سر به ثمر رساند.
بازي در هواي سرد تهران و از ساعت 16 و 40 دقيقه آغاز شد. در همان نيمه نخست، خوزستاني‌ها نشان دادند که به قصد پيروزي به تهران آمده‌اند و از همين رو از همان دقايق آغازين بازي به سمت دروازه حريف خود حمله بردند.
در نيمه نخست، استقلال خوزستان روي حرکات زيباي ميداوودي مي‌توانست به گل برسد اما عملکرد خوب رحمتي مانع از اين کار شد.
با شروع نيمه دوم، استقلال تهران کمي جلو کشيد و در چند صحنه خطرناک ظاهر شد. مهدي نظري در دقيقه 57 با دروازه‌بان استقلال خوزستان تک به تک شد اما نتوانست از فرصت استفاده کند. يک دقيقه بعد هم شوت تيموريان با اختلاف کمي از دروازه به بيرون رفت.
پس از گذشت چند دقيقه از نيمه دوم، سيل حمله‌هاي استقلال خوزستان شروع شد تا جايي که ميلاد ميداوودي در چند صحنه نمايش فوق‌العاده زيبايي ارائه داد.
اين بازيکن يک بار هم از پشت محوطه جريمه شوت محکمي را روانه دروازه استقلال ميزبان کرد که به ديرک دروازه برخورد کرد.
در ادامه بازي و در دقيقه 76 سانتر کم‌جان خسرو حيدري روي خط محوطه جريمه به قاضي رسيد. مهاجم استقلال هم با ضربه سر توپ را روانه دروازه کرد که در کمال شگفتي بازيکنان استقلال خوزستان وارد دروازه تيم مهمان شد. چرا که دروازه‌بان استقلال خوزستان جايگيري مناسبي نداشت.
در ادامه سانتر خوب مبعلي با ضربه سر مهاجم اين تيم شرايط را براي تساوي فراهم کرده بود، اما اين ضربه با اختلاف بسيار اندکي به بيرون رفت.
استقلال با اين پيروزي 44 امتيازي شد و به صدر جدول بازگشت.