فرکی: می‌خواهیم بازی رفت را جبران کنیم

ساعت 01:01 جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌خواهیم بازی رفت و شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم و همچنین به صدر جدول بازگردیم.

حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: این مسابقه برای ما بسیار حیاتی است مقابل تیم بزرگی بازی می‌کنیم که با فصل قبل کاملا متفاوت است. پرسپولیس بازیکنان جوان و انرژیکی دارد که همین مسئله کار را برایمان سخت می‌کند البته همین شرایط را ما برای پرسپولیس داریم.

وی افزود: امیدوارم در این دیدار پیروز شویم و از هواداران فولاد و خوزستانی‌هایی که به این ورزشگاه می‌آیند توقع همکاری بیشتری داریم و در یک جمله از آنها می‌خواهیم تیم استان خود را تشویق کنند.

فرکی در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر عنوان کرد: وضعیت زمین بسیار خوب است و این مسئله می‌تواند حرکت موفقیت‌آمیز ما را رقم بزند. ما ضمن جبران شکست دور رفت قصد بازگشت به صدر جدول را دارد.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: خوشحالم بار دیگر علی دایی و تیم پرسپولیس را ملاقات می‌کنم مسابقه فردا می‌تواند آنالیزی برای ما در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشد.

وی افزود: بازیکنان ما تا به اینجا خوب کار کردند و امید زیادی داریم به آن چیزی که به عنوان هدف خود قرار دادیم برسیم.

فرکی در مورد اینکه آیا پادوانی می‌تواند فردا به میدان برود عنوان کرد: آی‌تی‌سی این بازیکن هنوز نرسیده و منتظریم در صورت رقم خوردن این اتفاق از او استفاده کنیم انتظار داریم فدراسیون کویت با ما همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

کلید واژه