گل محمدی: 10 هفته است شکست نخورده ایم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: 10 هفته است شکست نخورده ایم و اعتماد به نفس خوبی داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پرسپولیس گفت:‌ فردا بازی حساس و سختی برای هر دو تیم پیش‌رو است. کسب امتیاز در این مسابقه بسیار مهم است. پرسپولیس در 4 هفته گذشته 4 پیروزی کسب کرده و از لحاظ جسمی و روحی در اوج خود قرار دارد.


وی افزود: ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و در ده مسابقه اخیر شکست نداشتیم، این مسئله اعتماد به نفس تیم را افزایش داده است. مقابل تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس نشان دادیم که خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی را ارائه کنیم و این مسئله با کسب امتیاز همراه باشد.


گل‌محمدی در مورد وضعیت رضا نوروزی و هادی نوروزی عنوان کرد: رضا نوروزی قطعا به این بازی نمی‌رسد، اما هادی نوروزی از ناحیه دست دچار مشکل شده ولی برای بازی مشکل خاصی ندارد. بهرام دباغ و حسین امامیان نیز دیگر مصدومان ما هستند.


سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا فردا در صورت گل زدن تیمش خوشحالی می‌کند، یادآور شد: ترجیح می‌دهم در این ارتباط صحبت نکنم. دفعه قبل خبرنگاری این سؤال را از من پرسید و گفتم که خوشحالی نمی‌کنم که باعث ناراحتی علی دایی شد، این بار دیگر در این مورد صحبت نمی‌کنم.


انتهای پیام/د

کلید واژه