پیام صادقیان بازی با نفت را از دست داد

ساعت 01:01 دو شنبه ۹ دی ۱۳۹۲

از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام جداگانه ای برای تیم های پرسپولیس ،ملوان بندر انزلی و داماش صادر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در مهمترین حکم این کمیته، پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس به دلیل برخورد شدید با بازیکن تیم ملوان یک جلسه محروم و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه شد .این حکم قطعی است و باتوجه به این رای صادقیان دیدار بعدی تیمش مقابل نفت تهران را که روز جمعه هفته جاری برگزار می شود را از دست داد.
در بخش دیگری از این حکم تیم ملوان بندر انزلی به دلیل اهانت و فحاشی تماشاگرانش نسبت به تیم حریف،عوامل برگزاری مسابقه و داور ،یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و تذکر کتبی در یافت کرد. البته این حکم قابل تجدید نظر خواهی است و باتوجه به مسبوق به سابقه بودن تماشاگران ملوان در صورت تکراراین عمل در بازی های آینده موضوع کسر امتیاز از این تیم مطرح خواهد شد.
در حکم صادره دیگری علی نظر محمدی مربی داماش گیلان به دلیل اعتراض به قضاوت داور، رفتار غیر مسئولانه و خروج از محوطه فنی، یک جلسه محروم و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه شد.
تیم داماش گیلان نیز به دلیل تخلف تماشاگرانش به دلیل شعارهای غیر اخلاقی و تهدید داور به دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این احکام نیز قطعی صادر شده است.
در حکم دیگری با توجه به کسر  مبلغ 535/000/000  ریالی از محل در آمد و عواید  باشگاه پرسپولیس، قاسم دهنوی می تواند در بازی های آینده این تیم را همراهی کند.