اسکوچیچ: می‌خواهیم به دور بعدی جام حذفی صعود کنیم

ساعت 01:01 شنبه ۷ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: به مشکلات استقلال فکر نمی‌کنم چون می‌خواهیم به دور بعدی جام جذفی صعود کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: ما ارتباطات لیگ ایران را می‌دانیم و می‌دانیم که استقلال چه تیم خوبی است اما ملوان می‌خواهد به دور بعد جام حذفی راه پیدا کند و از شانس زیادی هم برخوردار است.

وی افزود: امیرحسین فشنگچی یکی از بهترین بازیکنان ما است و خلأ او را حس می‌کنیم ولی بقیه بازیکنان آماده هستند و محرومی نداریم.

سرمربی تیم ملوان در پاسخ به این سؤال که مشکلات استقلال تا چه اندازه‌ای می‌تواند باعث پیروزی ملوان شود،گفت: در مورد اینکه شانس چقدر برای برد تأثیر دارد نمی‌توانم حرفی بزنم ولی در 90 دقیقه فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد. من فقط می‌توانم روی تیم خودم تمرکز داشته باشم و به مشکلات استقلال فکر نمی‌کنم.

وی همچنین در خصوص مسابقات تیم ملی زیر 22 سال گفت: فکر می‌کنم در تقویم روزهای فیفادی وجود دارد و همه باید آن را رعایت کنیم و احترام بگذاریم. ما چند ماه پیش دروازه‌بانمان را به خاطر دعوت به تیم ملی در اختیار کشورش قرار دادیم و هیچکس نگفت که ملوان چگونه می‌خواهد بدون دروازه‌بان اصلی خود بازی کند. من فکر می‌کنم قوانین در تقویم ما وجود دارد و مشخص است.

خبرنگاری پرسید ملوان می‌تواند استقلال را شکست دهد که سرمربی ملوان پاسخ داد: چرا که نتوانیم، ما می‌توانیم در بازی فردا برنده باشیم و با این انگیزه وارد زمین خواهیم شد.

اسکوچیچ در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی گذشته تدافعی بازی کرد ولی 3 امتیاز را گرفت و چه تضمینی وجود دارد که فردا هم این اتفاق مقابل استقلال رخ ندهد، گفت: سخت است در فوتبال تیمی 90 دقیقه سطح بالا بازی کند. بعضاً یک شوت برای برنده شدن کافی است و وقتی خلاقیت یک بازیکن را داشته باشی آنها می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. وقتی پرسپولیس در 10 دقیقه نتیجه را تغییر می‌دهد یعنی تیم با کیفیتی است.

انتهای پیام/ی