بر رفع نواقص ورزشگاه شهید بهنام محمدی تاکید شد

ساعت 01:01 چهار شنبه ۴ دی ۱۳۹۲

سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه نفت مسجد سلیمان در رابطه با برگزاری مسابقه حذفی بین تیمهای تراکتور و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان بر رفع هر چه سریع تر نواق

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، در نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است موارد زیر از اهم الزامات قانونی در اجرای مسابقه فوق است و جهت تعیین شرایط میزبانی و اتخاذ تصمیم باید سریعا به موارد زیر رسیدگی شود:
1- گنجایش ورزشگاه مذکور زیر استاندارد تائید شده از سوی  AFC  است که در این خصوص باشگاه میزبان باید تمهیدات خود را جهت اعلام ظرفیت نهائی و میزان بلیط فروشی اعلام کند.
2- با توجه به حضور احتمالی تماشاگران تیم تراکتور ضروری است تیم میزبان استراتژی خود را جهت هدایت و استقرار تماشاگران تیم مهمان برابر قانون اعلام کنند.
3- با عنایت  به الزام حداکثر 90 کیلومتر فاصله بین ورزشگاه محل برگزاری مسابقه با فرودگاه ، تیم میزبان نزدیک ترین فرودگاه را با ذکر مسافت و مسیر دسترسی اعلام کند.
4- با توجه به پخش مستقیم مسابقه توسط صدا و سیمای کشور و مشارکت خبرنگاران ، تیم میزبان باید محل استقرار خبرنگاران  را مشخص کند.
5- تیم میزبان موظف است با توجه به بعد مسافت اعلام شده، هتل متناسب با ضوابط را جهت  اسکان تیم مهمان و کادر داوری  و عوامل اجرائی اعلام کند.
در پایان نامه آمده است شایسته است دستور فرمایند هرچه سریع تر اقدامات بایسته مبذول شود . بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد فوق در موعد زمانی لازم  ، سازمان لیگ برابر قانون و برنامه اعلام شده قبلی اقدام می کند .